וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הכי מהיר, ממוצע השערים והנתון המפתיע של ערן לוי: ליגת העל גרסת 2017/18

המנהלת פרסמה שורה של נתונים מעניינים מהעונה שעברה. מי רץ הכי הרבה, מי הכי מעט, מי מוביל את הליגה במסירות מפתח וכמה אחוז מהשחקנים במצב של הליכה או ריצה קלה? כל התשובות לפניכם

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מנהלת הליגות בכדורגל פרסמה היום (רביעי) שורה של נתונים סטטיסטיים מעניינים בנוגע לליגת העל בעונת 2017/18. אז מי היא הקבוצה הכי איטית ומי הכי מהירה? מי השחקן הכי מהיר לעומת זה שמבלה 80 אחוז מהזמן במצב של הליכה או ריצה קלה ואיפה ליגת העל נמצאת ביחס לליגות המובילות באירופה בקטגוריות סטטיסטיות בולטות? הנה כל התשובות.

* לפי שיטות המדידה של מנהלת הליגה, קבוצה בליגת העל רצה בממוצע מרחק כולל של 106 ק"מ למשחק. בפרמייר ליג עומד הממוצע על כ-110 ק"מ.

עוד בנושא

סופית: הפועל באר שבע החליטה לנסות להשתחרר מאנסטיס. הרוש יקבל תשובה תוך 48 שעות
בית"ר ירושלים: קנס של 15 אלף שקל על קללות גזעניות נגד אלי דסה
מכבי תל אביב קיבלה שתי הצעות ראשוניות מספרד והולנד לרכישת ראיקוביץ'

מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי

* משחק השיא מבחינת מרחק הריצה הכולל נערך במחזור ה-13 בין בית"ר ירושלים להפועל רעננה (ממוצע של 119.5 ק"מ). שיא שלילי מבחינה זו היה במחזור ה-32 במשחק בין הפועל אשקלון לאותה הפועל רעננה (94.1 ק"מ).

* השחקן שמוביל את הליגה במרחק כולל בריצה הוא עידו דוידוב ממ.ס. אשדוד עם ממוצע של 13.8 ק"מ למשחק. נמניה ניקוליץ' מהפועל רעננה במקום השני עם 12.19 ק"מ למשחק. רוסלן ברסקי ששב בקיץ מהפועל חיפה למכבי תל אביב במקום השלישי עם 12.06 ק"מ.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע שוקלת לשחרר את יאניס אנסטיס. אריאל הרוש מועמד

לכתבה המלאה
מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי

* השחקן שרץ הכי מעט על פי נתוני המנהלת הוא מוחמד סיסוקו (הפועל עכו) שעבר מרחק של 8.61 ק"מ למשחק. אברהם פס ששיחק בבני סכנין ופרש הקיץ במקום השני מהסוף עם 8.62 ק"מ למשחק. ערן לוי שעזב בטריקת דלת את מכבי נתניה שלישי עם 8.65 ק"מ למשחק.

* פיטר אנייקצ'י (הפועל עכו) פיתח מהירות שיא של 35.1 קמ"ש (הכי מהיר בליגת העל). לשם השוואה לירוי סאנה, השחקן הכי מהיר בפרמיירליג פיתח מהירות של 35.5 קמ"ש.

סטטיסטיקות ליגת העל. אתר רשמי
סטטיסטיקות ליגת העל/אתר רשמי

* מכבי נתניה היא מלכת הספרינטים בליגת העל עם 497.9 ספרינטים למשחק. (ספרינט נקבע כששחקן עובר מהירות של 19.8 קמ"ש). מכבי חיפה במקום השני עם 484.1 ספרינטים. הפועל אשקלון אחרונה בקטגוריה זו עם 421.9 ספרינטים.

* שון וייסמן ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה מוביל את טבלת הספרינטים עם ממוצע של 75.9 למשחק. סער בנבנישטי מהפועל אשקלון במקום השני עם 72.3 ספרינטים למשחק.

סטטיסטיקות, ליגת העל. מנהלת הליגות, אתר רשמי
סטטיסטיקות, ליגת העל/אתר רשמי, מנהלת הליגות

* שיא ספרינטים למשחק בודד שייך ליונתן כהן ששיחק בבני יהודה עם 90 ספרינטים במשחק בין הזהובים לבין הפועל באר שבע במחזור 17.

* הנתונים מעלים כי 67.6 אחוזים מזמן המשחק השחקנים נמצאים במצב של הליכה או ריצה קלה. ערן לוי נמצא במצב זה 80 אחוזים מן הזמן. ב-30 אחוזים מן הזמן השחקנים נמצאים בריצה כשעומר לקאו מעירוני קרית שמונה מוביל בקטגוריה זו ונמצא בריצה 49.3 אחוזים מהזמן.

סטטיסטיקות - ליגת העל. אתר רשמי
סטטיסטיקות - ליגת העל/אתר רשמי

* ערן לוי מוסר 3.42 מסירות מפתח למשחק (מסירת מפתח היא כזו המעמידה שחקן במצב של אחד על אחד או במצב הבקעה). שלומי אזולאי הוא שני בקטגוריה זו עם 2.69 מסירות מפתח למשחק. נייג'ל האסילביינק מעירוני קרית שמונה שלישי עם 2.42 מסירות מפתח.

* שחקני בני סכנין הם מלכי התיקולים בליגת העל. עטאא ג'אבר ביצע 7.6 תיקולים למשחק כש 51.9 אחוזים מהם היו מוצלחים. חאלד חלאיילה במקום השני עם 7.32 תיקולים כש-51.6 אחוזים מהם היו מוצלחים.

סטטיסטיקה, ליגת העל. אתר רשמי
סטטיסטיקה, ליגת העל/אתר רשמי

* יגור פיליפנקה ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד מוביל את הליגה בכמות החילוצים (שחקן שביצע פעולה לאחר מעבר הכדור משליטת הקבוצה היריבה לשליטת קבוצתו). לזכותו של פיליפנקה שעזב בינתיים את ישראל עם 11.30 חילוצים למשחק. ברנקו ורגוץ' (מכבי נתניה) הוא שני בקטגוריה זו עם 11.05 חילוצים.

* בממוצע למשחק בליגת העל נכבשו 2.58 שערים. בבונדסליגה נכבשו לשם השוואה 2.8 שערים למשחק ובצרפת 2.7 שערים.

מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי

* בממוצע היו במשחקי ליגת העל 21.43 איומים לשער. בממוצע נרשמו 10.53 איומים למסגרת ונקבעו 3.87 נבדלים למשחק. במקביל נרשמו 4.8 כרטיסים צהובים למשחק ו-0.28 כרטיסים אדומים.

* בממוצע למשחק בליגת העל נשרקו 0.34 פנדלים, נמסרו 902.10 מסירות מתוכן 733.84 (כ-81 אחוזים) היו מדויקות. במקביל נרשמו במשחקי ליגת העל 123.38 איבודי כדור בממוצע.

מספרי ליגת העל. מנהלת הליגה, אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי, מנהלת הליגה

* קלאודמיר כבש הכי הרבה שערים בבעיטות מחוץ לרחבה (7). אנתנוי וראן כבש הכי הרבה שערים בנגיחה (4). פיראס מוגרבי היה מעורב (כבש, בישל) ב-17 מתוך 32 שערים של בני סכנין (53.1 אחוזים). ארנסט מאבוקה מסר 8.6 כדורי רוחב למשחק (מקום ראשון בליגת העל).

* 153 שערים בליגת העל הובקעו בין הדקות 76 עד 90. בין הדקות 1 ל-15 הובקעו 77 שערים בלבד.

מספרי ליגת העל. מערכת וואלה!
מספרי ליגת העל/מערכת וואלה!

* בני יהודה הבקיעה 31.9 אחוז משעריה לאחר הדקה ה-75.

* 44 אחוזים מהשערים שספגה עירוני קרית שמונה היו לאחר הדקה ה-75.

מספרי ליגת העל. מנהלת הליגה, אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי, מנהלת הליגה

* מכבי חיפה הבקיעה רק שער אחד עד הדקה ה-15.

* 35.6 אחוזים משערים של מכבי נתניה הובקעו במתפרצות.

* בית"ר ירושלים כבשה 35 שערים ממצבים נייחים: יותר מכל השערים של הפועל אשקלון, הפועל עכו, מ.ס. אשדוד ובני סכנין. מכבי חיפה היא זו שכבשה הכי מעט ממצבים נייחים - 7 שערים בלבד.

מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי
מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי
מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי
מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי
מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי
מספרי ליגת העל. מנהלת הליגה, אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי, מנהלת הליגה
מספרי ליגת העל. אתר רשמי
מספרי ליגת העל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully