וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קיבלה שתי הצעות ראשוניות מספרד והולנד לרכישת ראיקוביץ'

1.8.2018 / 16:07

שתי ההצעות נעו סביב סכום מקסימלי של 3 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית של השוער. במכבי תל אביב לא התלהבו מהסכומים וקבעו תג מחיר של 5 מיליון יורו. הקבוצה הגיעה לניש לאחר נסיעה ארוכה

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב זכתה בימים האחרונים להתעניינות רצינית ברכישת פרדראג ראייקוביץ'. מדובר בשתי הצעות ראשוניות לרכישת שוערה הסרבי, שנמצא כעת עם הקבוצה בעיר ניש בסרביה לקראת משחק הגומלין מחר מול רדניצ'קי. שתי ההצעות, מספרד ומהולנד, נעו סביב סכום מקסימלי של 3 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית של השוער. במכבי תל אביב לא התלהבו מהסכומים המדוברים ובטוחים שאפשר למכור את ראייקוביץ' בסכום גבוה יותר. למעשה, הציבו בקבוצה תג מחיר בגובה של 5 מיליון יורו על השוער שכזכור נרכש מהכוכב האדום בלגרד תמורת 3 מיליון יורו לפני 3 שנים.

ראייקוביץ' רוצה להתקדם למועדון גדול יותר באירופה אבל הוא הבהיר שאם הוא ישאר במכבי תל אביב, הוא יעשה זאת בלב שלם. כך או אחרת, נראה שאחרי המשחק מחר עשויות להימשך השיחות מול שני המועדונים שרוצים אותו.

בתוך כך, הגיעו שחקני מכבי תל אביב רק אחר הצהריים לעיר ניש בנסיעה ארוכה מבלגרד שארכה קרוב לשלוש שעות. אמש נחתה הקבוצה בבלגרד ואחרי לילה בעיר, נסעו השחקנים באוטובוס לניש לקראת האימון שייערך בערב באיצטדיון של הקבוצה.

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
בדרך לליגה בכירה יותר. ראיקוביץ'./קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully