וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקום עונה לשחקני רומא: "הם מנסים לעשות פרובוקציות, אני מתעלם"

קשר המריבה כבש מול הקבוצה בה אמור היה לחתום, סחט מחמאות בברצלונה והגיב לעקיצות של הג'אלורוסי: "לא מתעסק בדברים כאלה". מוריניו בקולגיאליות נדירה: "מצדיק את לופטגי"

הסיפור הגדול של משחקי הלילה (בין שלישי לרביעי) בגביע האלופות הוא ללא ספק מלקום. הקשר הברזילאי היה בעין הסערה בשבועות האחרונים בעקבות הסיכום עם רומא ופניית הפרסה שהובילה לבסוף לחתימה בברצלונה, והלילה, במפגש בין שתי הקבוצות, הוא קיבל לראשונה מקום בהרכב של ארנסטו ואלוורדה.

למרות שמדובר במשחק הכנה נטול משמעות אמיתית, הוא לווה בלא מעט אמוציות. לפני המשחק קוסטאס מנולאס הלהיט את הרוחות כשטען ש"לפני החתימה בברצלונה, אפילו מלקום לא הכיר את השם שלו. עד כדי כך הוא אלמוני", וזמן קצר לפני שריקת הפתיחה פורסם בחשבון הטוויטר של רומא ההרכב של ברצלונה, ממנו הושמט שמו של מלקום בכוונה תחילה.

במשחק עצמו מלקום הצטיין ונראה עם מוטיבציה מיוחדת. בסופו של דבר הוא גם כבש בדקה ה-48 והעלה את ברצלונה ליתרון 1:2, שהחזיק עד הבליץ של רומא החל מהדקה ה-77, בדרך לניצחון 2:4.

"שחקני רומא ניסו לעשות לי פרובוקציות, אבל אני מתעלם מדברים כאלה", אמר הקשר הצעיר בסיום. "מה שחשוב לי זה מה שקורה על המגרש, אין לי שום סיבה להתעסק או לחשוב במה שקורה מחוצה לו". מלקום הוסיף שהעקיצות של רומא ברשתות החברתיות לא פגעו בו כי "זאת רק בדיחה. אני לא כועס על אף אחד".

עוד בנושא

ברצלונה הפסידה 4:2 לרומא, מלקום כבש שער בכורה
היכרות עם מלקום, הרכש המסקרן החדש של ברצלונה
אינטר החלה מו"מ עם מודריץ', בואטנג סיכם בסן ז'רמן

העקיצות למלקום בחשבון הטוויטר הרשמי של רומא

בברצלונה שיבחו אותו מקיר לקיר. ב"אל מונדו: הכתירו אותו למצטיין המשחק וכתבו ש"הוא נתן משחק מדהים. כבש, הגן, יצר מצבים והיווה איום מתמיד על השער של רומא. הוא נראה כמו רכש מבריק".

גם ארנסטו ואלוורדה התרשם משחקן הרכש ואמר ש"הוא נתן לנו פתרונות התקפיים והגנתיים, הוא מסוגל לסכן את השער מרחוק וגם הכימיה שלו עם שאר השחקנים טובה. אנחנו יכולים לבנות עליו הרבה לקראת העונה שבפתח. הוא בכיוון הנכון".

יחד עם זאת, ואלוורדה הודה שהוא לא זה שבחר להחתים את מלקום ושאפילו לא הכיר אותו טוב במיוחד לפני שהצטרף. "אני חלק ממועדון גדול. אני המאמן, ויש אנשים אחרים שממונים על כל מה שקשור להחתמת שחקנים, לסקאוטינג, לאיתור שחקנים. אני סומך על האנשים האלה ב-100 אחוז, ולפי מה שמלקום הראה היום כנראה שבצדק".

עוד באותו נושא

עסקת מלקום לברצלונה: "סיפור של גניבה" או "מבצע חשאי" מבריק?

לכתבה המלאה
מלקום, ברצלונה, מאוכזב. רויטרס
גם ואלוורדה לא הכיר אותו לעומק. מלקום/רויטרס

גם ריאל מדריד שיחקה הלילה וכמו ברצלונה, גם היא הפסידה (2:1 למנצ'סטר יונייטד). גם אותה ההפסד לא הטריד במיוחד, ובתקשורת בבירת ספרד עסקו בעיקר בהופעת הבכורה של ג'ולן לופטגי על הקווים. המאמן נראה נרגש בתחילת המשחק ובסיום טען שוב שייתכן שלא יבוצעו שינויים בסגל. "אנחנו אוהבים את הסגל שיש לנו. איתו נמשיך לצעוד קדימה".

כשנשאל על האפשרות שטיבו קורטואה יצטרף השיב המאמן: "אני אף פעם לא מדבר על שחקנים שלא נמצאים בסגל שלי".

האתגר הגדול של לופטגי יהיה לבנות את ריאל מחדש בעידן שאחרי כריסטיאנו רונאלדו, בצל הביקורות שהסגל נחלש ביחס לשנים עברו. "אני לא יודע אם נחלשנו, אני חושב שהסגל פה מצוין גם בלי רונאלדו", אמר לופטגי, וגם ז'וזה מוריניו הסכים איתו וטען ש"רונאלדו שחקן ענק, אבל ריאל גדולה יותר מכל שחקן". המיוחד אף הפגין באופן נדיר למדי קולגיאליות כלפי לופטגי וגיבה את המהלך השנוי במחלוקת שלו: הסיכום בריאל מדריד בעודו מאמן נבחרת ספרד, מבלי שיידע את ההתאחדות הספרדית על כך. "ידעתי שאעבור לאמן את ריאל מדריד בעודי מאמן אינטר, וזה לא הפריע לי להצעיד אותה לזכייה בליגת האלופות. לא הייתי פחות מקצוען בגלל זה", סיפר מוריניו מנסיונו האישי.

מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי. AP
מוריניו נותן לו גב. לופטגי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully