וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: 1:2 ליונייטד על ריאל, 2:4 לרומא על מחליפי ברצלונה

אלכסיס סאנצ'ס ענה למוריניו המתוסכל עם כיבוש (17) ובישול להררה (27), בנזמה צימק (45), בכורה מעודדת לויניסיוס. שלישייה תוך תשע דקות סידרה לג'אלורוסי מהפך מול בארסה נטולת הכוכבים

ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד, מול חואן מאטה, מנצ'סטר יונייטד. AP
בינתיים זה נראה טוב מאוד. ויניסיוס מלהטט מול חואן מאטה/AP

משחקי גביע האלופות בארצות הברית נמשכים, והלילה (בין שלישי לרביעי) נערכו שלושה משחקים מסקרנים. מנצ'סטר יונייטד גברה 1:2 על ריאל מדריד המתחדשת, טוטנהאם ניצחה 0:1 את מילאן ואת משחקי הלילה נעלה רומא עם ניצחון 2:4 על ברצלונה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם אלכסיס סאנצ'ס. AP
מחצית ראשונה מצוינת. אלכסיס סאנצ'ס חוגג/AP

מנצ'סטר יונייטד - ריאל מדריד 1:2

אחרי הרינונים על הסגל והטענות על המחסור ברכש, אלכסיס סאנצ'ס נתן לז'וזה מוריניו המודאג סיבה לאופטימיות עם הצגה טובה במיאמי. המחצית הראשונה הייתה כל כולה של הצ'יליאני, שנותר הכוכב היחיד בסגל הקבוצה בארה"ב: זה החל אחרי מתפרצת מהירה ובישול מצוין של מתאו דרמיאן בדקה ה-17, נמשך עם בישול נפלא לאנדר הררה בדקה ה-27, והסתיים עם עוד כמה פעולות מסוכנות בקרבת השער.

מנגד, הבלאנקוס לקחו בחשבון את ההפסד לאור העובדה שהיה זה משחק ההכנה הראשון שלהם, בעוד יונייטד סוגרת כבר חמישה כאלה. הרכש המסקרן ויניסיוס ג'וניור ערך בכורה ופתח בהרכב של ג'ולן לופטגי (שבעצמו עמד לראשונה על הקווים של הבלאנקוס), הראה ניצוצות עם מהלכים מסוכנים באגף, וראה את קארים בנזמה מצמק בסמוך להפסקה מבישול של תאו הרננדז. במחצית השנייה ריאל כבר שלטה לחלוטין, אבל לא הצליחה להשוות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי. AP
יש כמה נקודות אור בבכורה על הקווים. לופטגי/AP

ברצלונה - רומא 4:2

בצל המחטף של מלקום בדקה ה-90, רומא השיגה חצי נקמה על הנמסיס החדשה עם מהפך מרשים ושלישייה תוך תשע דקות שמחקה פיגור 2:1. בניגוד לברצלונה שעלתה בהרכב משני ללא אף אחד מהכוכבים אך עם שחקני הרכש ארתור, מלקום ולנגלה, רומא פתחה בהרכב חזק ואיכותי. זה לא סייע לה להיות בשליטה ברוב שלבי המשחק. ראפיניה העלה את ברצלונה ליתרון בדקה החמישית אחרי מהלך קבוצתי מצוין ובישול של מוניר, סטפן אל שעראווי איזן בדקה ה-34 מבישול של ג'סטין קלויברט, מלקום הספיק לגלגל מקרוב את שערו הקל בקריירה בדקה ה-48, אבל בדקה ה-77 החלה ההצגה של רומא. אלסנדרו פלורנצי כבש שער קל אחרי בלבול בהגנת ברצלונה כדי לאזן ל-2:2, בריאן כריסטנטה הפך בדקה ה-82 עם עוד שער קל מדי מול ההגנה החלשה של ואלוורדה, ודייגו פרוטי קבע את תוצאת המשחק בפנדל מוצלח בדקה ה-86.

שחקני רומא חוגגים. רויטרס
שלישייה תוך תשע דקות. שחקני רומא חוגגים/רויטרס
מלקום, ברצלונה, מאוכזב. רויטרס
לפחות בהגנה עדיין יש המון על מה לעבוד. מלקום מתוסכל/רויטרס

טוטנהאם - מילאן 0:1

הפסד שני לרוסונרי בארצות הברית אחרי שנכנעו למנצ'סטר יונייטד בפנדלים בשבוע שעבר. הפעם, לשם שינוי, הקבוצה של גאטוזו דווקא היתה טובה ומסוכנת יותר, הגיעה למצבים רבים, אבל לא הביאה את הדומיננטיות לידי ביטוי בלוח התוצאות. הקשר הצרפתי ז'ורז' קווין אנקודו העניק לספרס מתנת פרידה חביבה מארצות הברית כשכבש את שער הניצחון בדקה ה-47, ולאחר מכן פספס הזדמנות טובה להכפיל. טוטנהאם מסיימת את הופעותיה בגביע האלופות במאזן של שני ניצחונות והפסד לברצלונה בפנדלים.

ז'ורז' קווין אנקודו , טוטנהאם, חוגג. GettyImages
סיום בטעם טוב. אנקודו חוגג עם אוהדי טוטנהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully