וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן זכה למחמאות ב-ESPN: "יש לו את הכלים הנדרשים ל-NBA"

בארה"ב ממשיכים להחמיא לכוכב נבחרת העתודה, ניתחו את יכולתו במסגרת כתבת "כישרונות גדולים מאירופה", התייחסו לנתונים האתלטיים ולמספרים המרשימים, אבל גם לא התעלמו מהמגבלות

עריכת וידאו: ניב מעוז

יובל זוסמן ממשיך לקבל מחמאות בארה"ב. בכתבה נרחבת ב-insider של ESPN התייחסו שוב לכדורסלן הישראלי, באייטם שזכה לכותרת "סקאוטינג לדראפט ה-NBA - הכישרונות הכי גדולים מאליפות אירופה עד גיל 20". בכתבה צוינו שמות של "שחקנים מוכרים, בין השאר, שכבר נמצאים על הרדאר של קבוצות NBA".

עוד בנושא
ובינתיים: נבחרת הנוער הפסידה לצ'כיה 85:74 באליפות אירופה דרג ב'
שלמה אייזיק חושף את הפרשה בראיון: "היה נכון להחזיר את גלן רייס. לחלוטין"
דני אבדיה זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת גאורגיה, גם כספי חוזר
מנהלת הציעו ליגת עתודה, בהפועל תל אביב זועמים: "ביזיון"

יובל זוסמן שחקן נבחרת העתודה של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
יש פוטנציאל, וכולם רואים אותו. זוסמן/אתר רשמי, אתר פיב"א

זוסמן, כזכור, היה הכוכב הגדול של נבחרת העתודה בטורניר, ועזר להוליך אותה לזכייה באליפות, ואף זכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר. "עם 31 משחקים במסגרת פיב"א, ועם 622 דקות בכדורסל מקצועני עוד לפני הטורניר, זאת לא הפתעה שזוסמן זכה בתואר ה-MVP של הטורניר עם ממוצעים של 20.4 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 5.0 אסיסטים, 3.2 חטיפות ו-2.2 שלשות למשחק", כתב עליו מייק שמיץ מ-ESPN, "זוסמן הוא כבר שחקן מוכר במסגרות של פיב"א, ומספק תצוגות ברמה גבוהה עוד מאז 2014. שחקן הכנף הבוגר והפיזי, עם הידיים הארוכות, היה הכוח היציב בזכייה הישראלית במדליית הזהב, והביא אנרגיה בשני צדי המגרש, תקף את הטבעת בצורה אגרסיבית וצלף לא מעט זריקות מרחוק כדי להותיר את ההגנות מולו חסרות אונים.

"עם כתפיים רחבות, בסיס יציב ואתלטיות, לזוסמן יש את הכלים האתלטיים הנדרשים כדי לשחק ב-NBA, והוא ורסטילי מספיק כדי ליהנות מיתרונות כשחקן משלים. עדיין, הוא קצת מגושם עם הכדור, קלע לא יציב ולא ממש מחזיק ביכולת חדירה של ה-NBA. זוסמן הוא לא כישרון על, אבל היכולת שלו לשמור על העמדה שלו, לקלוע שלשות פתוחות ולמלא את התפקיד שלו, יכולים להציב אותו כאופציה לדראפט, ולהשתפר ככל שהוא מתקדם. על אף שהוא תחת חוזה במכבי תל אביב, יש סיכוי טוב שיושאל בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully