וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת גאורגיה, גם כספי חוזר

26.7.2018 / 12:29

כוכב העתודה קיבל זימון בכורה לסגל הרחב של קטש לקראת גאורגיה וגרמניה במוק' אליפות העולם, כאשר גם יובל זוסמן ה-MVP של האליפות זומן. שחקן ממפיס חוזר אחרי שנעדר מהמשחקים הקודמים

דני אבדיה שחקן נבחרת העתודה של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
זימון בכורה לסגל הבוגרת. דני אבדיה/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת ישראל פרסמה היום (חמישי) את הסגל הרחב שמונה 27 שחקנים לקראת החלון הקרוב של מוקדמות גביע העולם, בו תפגוש הנבחרת את גאורגיה ביד אליהו ב-13.9 וכעבור שלושה ימים את גרמניה בלייפציג. הזימון הינו זימון לסגל המורחב, כשזימון סופי לאימונים שיפתחו ב-30.8 ישלחו עד 25.8.

הפנים החדשות בסגל של עודד קטש ועוזריו עופר רחימי ודרור כהן הם של שני הכוכבים הצעירים של נבחרת העתודה, אלופת אירופה, יובל זוסמן ה-MVP של האליפות שכבר היה חלק מהנבחרת בחלון בחודש נובמבר ודני אבדיה בן ה-17, שנמצא כעת עם נבחרת הנוער והיה יחד עם זוסמן בחמישיית מצטייני האליפות. בנוסף, גם עומרי כספי זומן אחרי שלא היה בסיבוב המשחקים הקודם וחוזר לסגל.

עומרי כספי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
חוזר לסגל. עומרי כספי/ברני ארדוב

שאר המוזמנים: גל מקל, עמרי כספי, גיא פניני, עמית שמחון, ג'ו אלכסנדר, ג'ייק כהן, אלכס טיוס, נמרוד לוי, ג'ון דיבתלומאו, בר טימור, תמיר בלאט, אלכס צ'וברביץ', רביב לימונד, תומר גינת, רפי מנקו, עידן זלמנסון, חואקין שוכמן, בן אלטיט, גולן גוט, איתי שגב, איגור קולשוב, אדם אריאל, שון דוסון, כרם משעור, יפתח זיו.

נבחרת ישראל עלתה מהמקום השני של הבית המוקדם של מוקדמות גביע העולם במאזן 3-3 וכעת מדורגת במקום הרביעי בבית החדש שכולל את יוון וגרמניה במאזן 0:6, סרביה במאזן 2:4, ישראל 3:3, אסטוניה וגאורגיה 4:2. לנבחרת מצפים 6 משחקים בשלושה חלונות, בספטמבר, נובמבר ופברואר 2019 ובסופו של דבר 3 הראשונות בבית הזה יעלו לגביע העולם שיתקיים בקיץ הקרוב בסין.

* נבחרת הנערות של ישראל חזרה הערב ארצה אחרי שהבטיחה את עלייתה לדרג א' האירופי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נבחרת הנערות של ישראל. יוסי ציפקיס
שחקניות נבחרת הנוער בשדה התעופה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully