וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בארה"ב ובאירופה התלהבו מישראל: "זוסמן מדהים, אבדיה נהדר"

סקאוטים ועיתונאים החמיא לכוכבי העתודה: "זוסמן סיפק מנהיגות נהדרות וקשיחות, הוא היה הכי יציב באליפות", "אבדיה זקוק לזמן כדי ללטש את המשחק שלו, אבל היה לו טורניר מרשים מאוד"

צילום מסך

נבחרת העתודה של ישראל עשתה אמש (ראשון) היסטוריה כשזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות אירופה עד גיל 20. החבורה הנפלאה של אריאל בית הלחמי עשתה זאת בזכות 66:80 על קרואטיה בגמר, ובכך הגיע לסיומו מסע קסום שכלל ניצחונות משכנעים מאוד גם על יוון, ספרד וצרפת. על הדרך, קיבלנו עדות לכך שלא הכל שחור בכדורסל הישראלי, ואפשר להביט אל עבר עתיד טוב יותר.

וכשמדברים על עתיד טוב יותר, מתכוונים בעיקר לשני שחקנים: יובל זוסמן ודני אבדיה. הראשון נבחר ל-MVP של הטורניר, עם ממוצעים של 14.4 נקודות (55.6 אחוז ל-2), 4.7 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-2.3 חטיפות לערב, בעוד השני, השחקן הצעיר ביותר באליפות, סיים טורניר נפלא עם 12.7 נקודות למשחק (40.7 אחוז ל-3) ו-6.4 ריבאונדים.

אבדיה וזוסמן הם גם שני השחקנים שצדו יותר מכל בישראל את עיני הסקאוטים, ולא קשה להבין מדוע. הסקאוט האמריקאי אוסטין גרין החמיא לזוסמן וצייץ: "שחקן מכבי תל אביב סיפק מנהיגות נהדרת, קשיחות, הגנה, קליעות ומסירות. אנרגיה ואגרסיביות בלתי רגילה של ישראל בשני צידי המגרש מאז פתיחת הטורניר. רואינה היה מפלצת. ניצחון קבוצתי נהדר". על אבדיה כתב גרין: "לא היה לו משחק טוב והוא הכריח דברים בהתקפה ולא הביא את אותה רמת אינטנסיביות כמו של החברים שלו בהגנה. עדיין, טורניר נהדר בסך הכל לילד בן ה-17. הוא זקוק לזמן כדי ללטש את המשחק שלו כמובן, אבל היה מרשים מאוד".

עוד בנושא:

מגוונת, קבוצתית ודורסנית: המספרים שהביאו לעתודה את אליפות אירופה
רוינה: "יש כדורסל ישראלי, זה לא רק זרים", אבדיה: "הרגשה מדהימה"
חקוקים לעד: 12 המופלאים שחתומים על היסטוריה בכדורסל הישראלי
עודד קטש: "זה אושר טהור, תמים ואמיתי. כאוהד, פשוט נהניתי לצפות"
נבחרת העתודה של ישראל ניצחה את קרואטיה 66:80 וזכתה באליפות אירופה

דני אבדיה שחקן נבחרת העתודה של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
הופעה חלומית, והוא בסך הכל בן 17. אבדיה/אתר רשמי, אתר פיב"א

הסקאוט האיטלקי פדריקו ג'אבוטי צייץ: "זוסמן הציג את סך הכישורים שלו בגמר, בעיקר ברבע האחרון, כשהוליך את ישראל לזכייה. הוא היה הכי יציב לכל אורך הטורניר, אבדיה נרשם אצל אנשי ה-NBA".

מייק שמיץ האמריקאי, פרשן הדראפט של ה-NBA, כתב: "לדני אבדיה היה ערב קשה, הוא ניסה קצת יותר מדי בהתקפה, אבל יובל זוסמן המשיך את הטורניר החזק שלו. מגן קשוח, אגרסיבי כשהולך לטבעת, תוקף את הצבע, קולע מכדרור ולא מכדרור. זה מתאים שישראל ופולין זכו בדרג א' ודרג ב', בהתחשב בכך שדני אבדיה ולוקאש קולנדה הם שני הכשרונות הגדולים ביותר".

העיתונאי האוקראיני אולכסנדר פרושוטה הוסיף: "איזו נבחרת! איזה ניצחון. מדהים. זוסמן MVP ראוי. שחקן מדהים".

עוד באותו נושא

תפנית במכבי תל אביב: רצון להשאיר את זוסמן, לחץ גם על אבדיה

לכתבה המלאה
יובל זוסמן שחקן נבחרת העתודה, מצטיין אליפות אירופה 2018. אתר רשמי פיב"א, אתר רשמי
הכי יציב לכל אורך הטורניר. זוסמן/אתר רשמי, אתר רשמי פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully