וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה הודו ש"ראביו בלתי ניתן להשגה", בספרד מנסים לשדך תחליפים

אלופת ספרד מאסה בניסיונות לצרף את הצרפתי בן ה-23 כמחליפו של אנדרס אינייסטה. ב"מארקה" התנדבו לספק רשימה חלופית של מועמדים: פרנקי דה יונג, דני פארחו וסטיבן אנזונזי מככבים

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

בברצלונה חגגו אמש סיום של שבוע מוצלח בטקס הצגתו של מלקום ש"נחטף" רגע לפני שעלה על המטוס לרומא. עם זאת, אלופת ספרד עדיין משוועת לקשר אחורי בעל שיעור קומה שיפצה ולו במעט על עזיבתו של אינייסטה שניווט משך שנים רבות את המשחק של הקטאלנים וניפק מסירות גאוניות למסי ולחבריו בחלק הקדמי. מי סומן על ידי ההנהלה לתפקיד הוא אדריאן ראביו מפ.ס.ז', אולם על פי דיווח ב"מארקה" כעת אפסו הסיכויים לכך שברצלונה תצליח לשים יד על הצרפתי בן ה-23. "זה אותו סיפור כמו עם וויליאן (אותו גם סימנה בארסה בקיץ אך בסוף נאלצה "להסתפק" במלקום)", סיפר גורם בהנהלת המועדון והוסיף: "ראביו הוא מסוג השחקנים שקבוצות לא מוכרות".

עוד בנושא
נשיא רומא זועם: "ברצלונה זה מועדון גדול שלא צריך לנהוג כך"
זלאטן איברהימוביץ': "אין לי חולשות, אני מושלם, משתבח עם הגיל"
ג'רדאן שאקירי: "הגעתי לליברפול על מנת לזכות בליגת האלופות"

אדריאן ראביו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא ידיע. אדריאן ראביו/רויטרס

כיוון שכך, סימנו ב"מארקה" רשימת תחליפי ראביו עבור ברצלונה כשבראש הרשימה ניצב פרנקי דה יונג. שמו של ההולנדי בן ה-21 נקשר לבארסה זמן רב אך הוא עצמו אמר השבוע כי "מאס בשמועות הלא נגמרות". שם אחר ברשימה הוא זה של דני פארחו שידע בשנים האחרונות תקופות יפות בוולנסיה. סעיף השחרור של הקשר בן ה-29 עומד על 50 מיליון דולר, מה שלא צפוי לעמוד כמכשול בפני ברצלונה אם תחליט ללכת בכיוון זה.

השם הנוסף ברשימה הוא זה של סטיבן אנזונזי, אלוף עולם טרי שעל פי הדיווחים מעוניין לעזוב את סביליה. על פי התקשורת הספרדית עבודת המטה בברצלונה בעיצומה ובקרוב גם יתקבלו החלטות בנושא. כך שניתן לצפות לטקס הצגה אחד נוסף לפחות שייערך בקאמפ נואו עוד לפני שריקת הפתיחה של העונה שבפתח.

עוד באותו נושא

מלקום: "מה שקרה עם רומא? זה עניין של הסוכנים שלי"

לכתבה המלאה
דני פארחו שחקן ולנסיה. רויטרס
מועמד אופציונאלי. דני פארחו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully