וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס מילנר: "כולנו נצטרך לדאוג שלא כל הלחץ יהיה רק על מוחמד סלאח"

האם כוכב ליברפול מסוגל לשחזר את עונת הבכורה העילאית? מילנר משוכנע שכן: "הוא ברמה עולמית, אבל צריך לעזור לו". שאקירי: "הגעתי כדי לזכות בליגת האלופות, לא מתבייש בזה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

עונת הבכורה של מוחמד סלאח בליברפול היתה מושלמת - 44 שערים ב-52 משחקים, גמר ליגת האלופות, ושלל שיאים. אלא שבעונה הקרובה המייטי רדז מקווים להוריד מהכוכב הגדול שלהם לחץ, ולהעניק לו יותר עזרה.

"אנחנו חייבים להמשיך להשתפר כקבוצה ולדאוג שלא כל הלחץ לחלץ אותנו ממצבים קשים יהיה רק עליו", אמר ג'יימס מילנר. "כולנו צריכים לעזור לו להיות השחקן הכי טוב. השמועות על ריאל מדריד? זה מה שוקרה כשיש לך שחקנים טובים. זה חיובי. השחקנים הכי טובים בעולם הגיעו לשם לא כי עשו את זה למשך עונה אחת, אלא לאורך זמן. מוחמד מסוגל לכך. הוא שחקן ברמה עולמית, וכבר הוכיח זאת".

אחרי שהרשים במונדיאל במדי נבחרת שוויץ, ג'רדאן שאקירי חתם הקיץ בליברפול ובראיון ל"סקיי ספורטס" כבר סימן מטרה: זכייה בליגת האלופות, ולא פחות מזה. השוויצרי בן ה-26 חתם על חוזה לחמש שנים אחרי שהמייטי רדס שילמו את סעיף השחרור שלו לסטוק סיטי. אחרי שהגיעה בשנה שעברה לגמר ליגת האלופות, הקבוצה של יורגן קלופ רוצה לשחזר בעונה הבאה את ההישג והפעם גם לנסות לזכות בגביע. כדי לעשות זאת, היא התחזקה בשחקנים דוגמת פאביניו, נאבי קייטה, אליסון וכאמור שאקירי.

שחקן הכנף כבר זכה בליגת האלופות - הוא עשה את זה בשנת 2013 עם באיירן מינכן, וכעת הוא משוכנע שגם ליברפול הנוכחית טובה מספיק כדי ללכת עד הסוף. "אני מקווה שנצליח לשחזר את העונה שעברה, אני יודע איך זה מרגיש לזכות בליגת האלופות ואני רוצה לחזור לזה", אמר שאקירי, שהוסיף: "זה הדבר הכי מדהים שיש. אני מרגיש שיש לנו איכות. הגיעו הקיץ שחקנים שאני באמת חושב שיוכלו לקחת את הקבוצה לגבהים חדשים"

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אלכס פרגוסון: "בלי הרופאים לא הייתי כאן היום. אחזור למגרשים"
ז'וזה מוריניו מודה: מנצ'סטר יונייטד לא בנויה להיאבק על האליפות

שחקן ליברפול ג'רדאן שאקירי. אתר רשמי
הגיע כדי לזכות בתארים. ג'רדאן שאקירי/אתר רשמי

השוויצרי סיכם ואמר: "אני מצפה לעונה הקרובה, אני רוצה לזכות בתארים. אני רוצה לזכות בליגת האלופות, אני אומר את זה בלב שלם ולא מתבייש בזה. לשחק כדורגל יפה זה חשוב מאוד, אבל לטעמי ההצלחה היא מעל לכל, במיוחד בגלל שהאוהדים צמאים לתארים. שאקירי התאמן לראשונה עם חבריו החדשים ביום רביעי האחרון, והוא צפוי ללבוש לראשונה את מדי המייטי רדז במשחק הידידות נגד מנצ'סטר יונייטד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully