וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מודה: מנצ'סטר יונייטד לא בנויה להיאבק על האליפות

מסר להנהלה או הנמכת ציפיות? מאמן השדים האדומים: "אנחנו לא קרובים לרמה של ליברפול וצ'לסי. כדי לרוץ לאליפות צריך להתחזק בשני שחקנים לפחות". זלאטן: "מתבשלת החתמה גדולה, זה סוד"

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
עוד אמצעי לחץ על ההנהלה. מוריניו/AP

ז'וזה מוריניו מודה: בסגל הנוכחי, מנצ'סטר יונייטד לא בנויה להתמודד על אליפות הפרמיירליג. "חייבים להכיר בעובדות, כרגע אנחנו לא קרובים לרמה של ליברפול וצ'לסי. כדי לרוץ לאליפות נצטרך להתחזק לא מעט ולשמור על כל הכוכבים שלנו", אמר המאמן הלילה (בין שלישי לרביעי) במסיבת עיתונאים של הקבוצה, שנמצאת בימים אלה במסע משחקים בארצות הברית.

עד כה ערכה יונייטד שני משחקי הכנה קלוב אמריקה המקסיקנית וסן חוזה האמריקאית, סיימה בתיקו בשניהם והייתה רחוקה מלהרשים. מחר (חמישי, 06:05, ספורט1) היא תעמוד בפני משוכה גבוהה יותר כשתפגוש את מילאן בגביע האלופות.

"הייתי רוצה לצרף עוד שני שחקנים לפחות, אבל הרבה פעמים יש פער בין מה שרוצים לבין מה שקורה בפועל", הוסיף מוריניו בקריצה להנהלה. בקיץ האחרון יונייטד מיעטה בבזבוזים, החתימה שלושה שחקנים בלבד (פרד, דיוגו דאלוט ולי גרנט) בזמן שליברפול וסיטי הוציאו סכומים הרבה יותר גבוהים. "כשמסתכלים על הסגלים של צ'לסי וליברפול ובמידה מסוימת גם ארסנל, רואים שאין מקום להשוות אותם אלינו".

לעומת מוריניו, האקס זלאטן איברהימוביץ' דווקא צופה ליונייטד גדולות ונצורות העונה. "אוהדי יונייטד - תהיו מוכנים, כי הולכת להיות לכם עונה מיוחדת", אמר החלוץ, והוסיף שלדעתו השקט של יונייטד בשוק ההעברות מתעתע, כי משהו מתבשל מאחורי הקלעים. "אני חושב שהבוס זומם משהו, אבל נשמור את זה בסוד".

עוד בנושא

לירוי סאנה: "צ'לסי היא האיום הכי גדול על מנצ'סטר סיטי"
דיווח: אנטוניו קונטה מתכוון להגיש תביעה משפטית נגד צ'לסי

אנתוני מרסיאל, שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מה מתבשל מאחורי הקלעים? שחקני יונייטד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully