וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנטוניו קונטה מתכוון להגיש תביעה משפטית נגד צ'לסי

המאמן האיטלקי צפוי לטעון כי פיטוריו בשלב מתקדם של הפגרה ימנעו ממנו למצוא עבודה חדשה בתקופה הקרובה וידרוש פיצוי של 11 מיליון יורו. בצ'לסי מתכוונים להשיב אש ולהעלות טיעונים נגד קונטה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

כלי תקשורת בארץ המגף טוענים כי מאמנה המפוטר של צ'לסי אנטוניו קונטה מתכוון להגיש תביעה נגד המועדון ולדרוש תשלום פיצויים על סך 11 מיליון יורו. קונטה, שפוטר רשמית לפני שבוע, טוען כי העובדה שצ'לסי שחררה אותו מתפקידו בשלב מאוחר של הפגרה תמנע ממנו למצוא עבודה חדשה בתקופה הקרובה.

עורכי דינו של קונטה צפויים לטעון כי האיטלקי היה מועמד בקיץ למספר משרות בכירות בכדורגל העולמי, כגון ריאל מדריד ונבחרת איטליה, אך בחר להישאר בלונדון מתוך נאמנות לצ'לסי
.
על פי הדיווחים, אם קונטה אכן יגיש את התביעה, צ'לסי תטען כי למאמן האיטלקי אין זכות לדרוש פיצוי כיוון שפגע במועדון כשמתח ביקורת פומבית על ההנהלה. במקביל, טוענים בהנהלה כי קונטה פגע במועדון בהתנהלותו כלפי דייגו קוסטה. התנהלות זו, כזכור, גרמה לחלוץ הספרדי ברזילאי לחזור לשורות אתלטיקו מדריד.

קונטה אימן את צ'לסי במשך שנתיים וזכה עימה באליפות הפרמיירליג ובגביע האנגלי. הוא הוחלף על ידי מאוריציו סארי שמגיע ללונדון אחרי שלוש שנים בנאפולי מצמרת הסריה א'.

עוד בנושא
ריאל מדריד הציגה את ויניסיוס: "בחרתי להגיע למועדון הגדול בעולם"
"אנחנו לא סומכים עליך יותר": נחשפה השיחה המדהימה בין מסי לסמפאולי
הערעור של מילאן התקבל: תשחק העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
יוצא למלחמה נגד צ'לסי. קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully