וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של מילאן התקבל: תשחק העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית

בית הדין לערעורי ספורט (CAS) ביטל את החלטת אופ"א להרחיק את הרוסונרי לשנתיים מאירופה בשל עבירה על חוקי הפייר פלייר. המשמעות: אטלנטה תשחק במוקדמות, פיורנטינה מחוץ לאירופה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

בשורות טובות לאוהדי מילאן: בית הדין לערעורי ספורט (CAS) קיבל את ערעורה של מילאן נגד הרחקתה לשנתיים מאירופה והמשמעות: הקבוצה תשחק בעונה הקרובה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר אטלנטה תצטרך לשחק במוקדמות ופיורנטינה שסיימה שמינית בעונה החולפת תישאר מחוץ לאירופה. כעת נותר לראות כיצד ההחלטה הזו תשפיע על הקבוצה, שתכננה למכור כמה שחקני מפתח ובראשם לאונרדו בונוצ'י הבלם המצוין שכבר סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן. בכל מקרה, גם בלי הבלם, הקבוצה ממילאנו תוסיף הרבה צבע למפעל השני בחשיבותו.

לאונרדו בונוצ'י מילאן. רויטרס
יישאר במילאן בגלל ההחלטה? בונוצ'י/רויטרס

מילאן הייתה בבעלות של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני משנת 1986, עד שבקיץ שעבר באפריל 2017 נמכרה לאנשי עסקים מסין תמורת 740 מיליון יורו. כזכור, מילאן עשתה בקיץ שעבר רכש גדול בסכום כולל של כ-220 מיליון יורו, כולל רכישת לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס תמורת 40 מיליון יורו ואנדרה סילבה מפורטו תמורת 38 מיליון יורו. זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2002 שהמועדון רוכש שחקן בלמעלה מ-33 מיליון יורו.

כמו כן, בשנה האחרונה הועלו לא מעט תהיות בנוגע ליכולות הכלכליות של הבעלים הסיניים של הקבוצה, כשתחקיר של "ניו יורק טיימס" גילה שמדובר באנשים בעלי רקע כלכלי מפוקפק. מילאן סיימה את העונה במקום השישי, אחרי שהתאוששה בצורה מרשימה תחת המאמן ג'נארו גאטוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully