וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא סומכים עליך יותר": נחשפה השיחה המדהימה בין מסי לסמפאולי

ב"אולה" הארגנטינאי חשפו את פרטי השיחה הסוערת בין מסי ומסצ'ראנו למאמן לאחר התבוסה מול קרואטיה בשלב הבתים. הכוכב הטיח: "שאלת אותי 10 פעמים את מי להרכיב ולא נתתי לך שמות"

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ארגנטינה הודחה בבושת פנים מהמונדיאל אחרי שחטפה רביעייה מצרפת האלופה הטרייה בשמינית הגמר, אך המשבר הגדול בממלכה של מסי פרץ עוד לפני המשחק הזה - בתבוסה 3:0 מול קרואטיה במחזור השני של שלב הבתים. ההפסד הזה גרם ללחץ עצום במחנה הארגנטינאי ומשבר אמון גדול בין השחקנים למאמן חורחה סמפאולי.

כעת, מספר ימים לאחר סיום המונדיאל, אריאל סנוסיאאין, עיתונאי ארגנטינאי שמסקר את הנבחרת עבור "אולה", חושף את תמליל השיחה המדהימה שנערכה בין סמפאולי ועוזריו לבין מסי ומסצ'ראנו. על פי הדיווח מסי הטיח בסמפאולי בעצבים ואמר לו בשיחה: "אנחנו לא סומכים עליך יותר". במהלך השיחה המתוחה הזו מסי וגם מסצ'ראנו הגבירו את טון הדיבור והטיחו במאמן: "אם אתה עצבני, השחקנים מרגישים את זה. אם השחקנים לא מאמינים בך, זה בלתי אפשרי להשיג דברים גדולים כנבחרת".

עוד בנושא:

קרלוס טבס: "ליאונל מסי הוא הנשמה של ארגנטינה, אנחנו זקוקים לו"
"כמו חזיר בצמרת העץ": חורחה סמפאולי חוטף אש מכל הכיוונים

ליאונל מסי עם נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. רויטרס
מי הבוס? מסי וסמפאולי/רויטרס

מסי המשיך והטיח במאמן: "אנחנו לא סומכים עליך יותר, לא סומכים על מה שאתה אומר, אנחנו רוצים שתהיה לנו דעה". סמפאולי ענה בתקיפות ואמר: "דיעה על מה? אתם רוצים לכנס את הקבוצה, להעביר את האימונים?"

בשלב הזה מסי התפוצץ מזעם וירה: "שאלת אותי עשר פעמים אילו שחקנים אתה רוצה שישחקו ואלו לא, ומעולם לא נתתי לך שמות, תגיד לי בפני כולם אם אי פעם נתתי לך שם?"

על פי הדיווח המדהים הזה, הלחץ בחדר היה פשוט עצום ומי שניסה לנצל את המצב היה קלאודיו טאפיה הנשיא שניסה להפעיל לחץ על המאמן שיתפטר עוד בזמן המונדיאל ואמר לוף "אתה חייב להיכנע". סנוסיאאין ציין שסבסטיאן בצ'אצה עוזרו של סמפאולי שקל להתפטר, אבל טאפיה מנע ממנו את זה את זה ואמר: "אל תעזוב, השחקנים מקשיבים לך".

כזכור, אחרי הדחת ארגנטינה בשמינית גמר המונדיאל התקבלה החלטה שהמאמן, שמונה למאמן בחודש מאי 2017, לא ימשיך, אולם סוגיית הפיצוי הכספי איימה להשאירו בתפקיד בכל זאת. תחילה דרש המאמן פיצוי של קרוב ל-9 מיליון דולר, סכום שההתאחדות הארגטינאית שעדיין חייבת סכומי כסף לא מבוטלים לטאטה מרטינו לא מסוגלת לשלם. בסופו של דבר סוכם שסמפאולי יעזוב תמורת פיצוי צנוע יותר של 1.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully