וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "ליאונל מסי הוא הנשמה של ארגנטינה, אנחנו זקוקים לו"

החלוץ קרא לפרעוש שלא לפרוש מהנבחרת, אך גם הוא מבין: "אנחנו מבזבזים זמן ככה, כשאנחנו לא מצליחים לעזור לו להשיג את המטרה. פקרמן צריך להיות המאמן, איתו היינו הכי קרובים לזכיה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

ארגנטינה כולה מחכה בימים אלה למוצא פיו של ליאונל מסי. אחרי הכישלון הגדול במונדיאל, עתידו של הפרעוש בנבחרת לא ברור, והכל ממתינים לראות האם יתלה את נעליו, כשם שעשה אחרי ההפסד בגמר הקופה אמריקה של 2016.

"כשחקן וארגנטינאי אני יכול להגיד לו שאנחנו זקוקים לו, שינסה לנוח ולשמור על קור רוח", אמר קרלוס טבס. "אנחנו זקוקים לו כי הוא הנשמה של ארגנטינה וכל עוד הוא ממשיך לשחק כדורגל הוא האליל הגדול ביותר בארגנטינה, וצריך לקחת את האחריות הזאת".

אבל גם טבס מבין שלא כל האחריות נופלת על כתפיו של מסי. "אנחנו מבזבזים הרבה זמן ככה, כשהוא לא מרוצה, ואנחנו לא מצליחים לעזור לו להשיג את המטרה. זו טעות. ליאו צריך לחשוב על עצמו. אם הוא לא ירגיש שמח ונוח, יהיה לו מאוד קשה לקחת אחריות ולהפוך את ארגנטינה לאלופת העולם בכוחות עצמו".

עוד בנושא:

דיווח: רוברט קראפט קרוב לרכישת 40% ממניות המועדון של סביליה
העברות בעולם, 19.7: מנצ'סטר יונייטד בעקבות לבנדובסקי וטיאגו, סבב השוערים מסתבך
דשאן במחצית נגד קרואטיה: "תמסרו לאמבפה", וראן: "אנחנו הולכים לזכות"

קרלוס טבס, ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
נותן גב. מסי עם טבס ב-2014/GettyImages

אבל לא רק עתידו של מסי מעסיק את ארגנטינה, גם מציאת מחליף לחורחה סמפאולי. שניים מהמועמדים המובילים שהוזכרו בתקשורת הם ריקרדו גארקה הארגנטינאי, שהדריך את פרו במונדיאל האחרון ושלל קבוצות במולדתו לאורך השנים, וחוסה פקרמן, שמאמן את קולומביה מאז 2012 והדריך את האלביסלסטה בין 2004 ו-2006. במונדיאל 2006 הפסיד ברבע הגמר בפנדלים לגרמניה, ומיד הודיע על התפטרותו, חרף לחץ מההתאחדות שרצתה שיישאר.

"היינו הכי קרובים לזכות במונדיאל עם פקרמן", אמר טבס. "אם היינו מנצחים את גרמניה, ידענו שנהיה אלופים. הפסדנו בפנדלים. התקופה עם חוסה לימדה אותי הרבה, ותמיד אהיה אסיר תודה לו. הוא האיש שיכול לעשות את זה, הוא יודע מה צריך לעשות".

עוד באותו נושא

בורדיסו: "היה לי עימות פיזי עם מסי בארגנטינה, מאז לא חזרתי לנבחרת"

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת קולומביה חוסה פקרמן. רויטרס
האיש הנכון. פקרמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully