וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדיסו: "היה לי עימות פיזי עם מסי בארגנטינה, מאז לא חזרתי לנבחרת"

מגן נבחרת ארגנטינה עורר סערה כשחשף בראיון בארצו: "הוא צעק עליי כשלא מסרתי לו במשחק מול קולומביה וחיכיתי לו בחדר ההלבשה. אנשים נאלצו להפריד בינינו, יש לו אישיות חזקה וגם לי"

צילום: אבי כהן עריכה: תום זואילי

מונדיאל 2018 לא ממש עשה טוב לליאונל מסי ונתן חותמת סופית לכך שהשחקן הגדול ביותר של דורנו ככל הנראה ייאלץ לפרוש בלי כל תואר משמעותי עם נבחרת ארגנטינה. אולם אמש התפרסם ראיון עם ניקולאס בורדיסו, חברו לנבחרת לשעבר, שממש לא יעשה טוב לשם של הכוכב הגדול.

"היה לי עימות פיזי עם ליאונל מסי בחדר ההלבשה בזמן ששיחקתי בארגנטינה", חשף בורדיסו בראיון בארגנטינה, "היה לנו ריב רציני, אני לא חושב שהייתי השחקן היחיד שצעק עליו, אבל דברים יכולים לקרות בחדר ההלבשה. חצינו את הגבול בפעם הזו".

עוד בנושא:

דיווח בארגנטינה: מסי דרש לייבש את לו סלסו לאחר שהפסיד לו בכדורגל-טניס
צרפת חוגגת: צפו במקרון צוהל בחדר ההלבשה, לוריס: "כיף לראות מדינה מאוחדת"
הכי הרבה שערים בגמר מ-1966, אמבפה בעקבותיו של פלה: מספרי הגמר

ניקולאס בורדיסו עם ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
הלכו מכות בחדר ההלבשה. מסי ובורדיסו/AP

בורדיסו בן ה-37, שעדיין לא פרש ממשחק פעיל, בילה את רוב הקריירה שלו באיטליה באינטר, רומא, גנואה וטורינו. המגן הוסיף: "התווכחנו כבר על המגרש. הוא רצה את הכדור ואני ניסיתי למסור לו, אבל לא הצלחתי. הוא כעס על המשחק, כעסתי על הסיטואציה הזו. נכנסנו לחדר ההלבשה וכשראיתי שהוא מגיע חיכיתי לו. נאלצנו להפריד בינינו. הדברים האלו קורים בכדורגל. למסי יש אישיות חזקה וגם לי".

המשחק עליו מדבר בורדיסו היה המפגש מול קולומביה במחזור השני בשלב הבתים של הקופה אמריקה ב-2011 ב- 2011. "לא חזרתי לשחק בנבחרת יותר מאז העימות הזה", הוסיף בורדיסו עם חיוך אך ציין שהיתה לו פציעת ברך רצינית, כך שהדחתו לא גרמה ליותר מדי סימני שאלה בנבחרת ההיא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully