וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: אורלנדו סה חזר לסטנדרד ליאז'

לא רק אליסון לליברפול: אקס מכבי תל אביב חזר לבלגיה אחרי פחות מחמישה חודשים בסין, חלוץ חדש לא.א.ק אתונה, מנצ'סטר יונייטד בעקבות לבנדובסקי וטיאגו, וגם: סבב השוערים מסתבך

אתר רשמי

העברות

* ליברפול הודיעה רשמית על רכישתו של אליסון, שוער נבחרת ברזיל בן ה-25, שחתם על חוזה ארוך טווח ועזב את רומא, שקיבלה עבורו 72.5 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* אורלנדו סה חזר לסטנדרד ליאז'. פחות מחמישה חודשים אחרי שנמכר להנאן הסינית ב-5 מיליון יורו, ולאחר שתרם שער אחד בחמישה משחקים בסין, החלוץ הפורטוגלי בן ה-30 ששיחק במכבי תל אביב, שב לקבוצה הבלגית בה כיכב עם 30 שערים ב-62 משחקים. "אני מרגיש שחזרתי הביתה, תודה להנאן על ההבנה", אמר החלוץ. סטנדרד לא פרסמה את עלות העסקה או את אורך החוזה.

* מאמן צסק"א מוסקבה ויקטור גונצ'רנקו האריך את חוזהו במועדון עד 2020. הוא אמור לסגור ארבע שנים בשורות האדומים.

* לוקאס בוז'ה, 22, החלוץ הארגנטינאי, הושאל לא.א.ק אתונה תמורת חצי מיליון יורו, עם אופציית רכישה ב-6.5 מיליון יורו נוספים. ב-47 הופעות בטורינו, הוא רשם 3 שערים ו-3 בישולים. הוא נרכש מריבר פלייט ב-2016, ובחצי השנה האחרונה הושאל לסלטה ויגו.

* צ'לסי אישרה כי ג'אנפרנקו זולה, לשעבר שחקן הקבוצה, חוזר למועדון ויהיה עוזרו של המאמן החדש מאוריציו סארי.

* אודינזה החתימה את את הקשר ההתקפי מוונצואלה, דארווין מאצ'יס בן ה-25, שכבש בעונה שעברה 14 שערים בליגה השנייה בספרד במדי גרנאדה, השייכת גם היא למשפחת פוצו, כמו אודינזה.

* פיליפ יאזביץ', 27, שחקן הפועל חיפה לשעבר, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בז'לייזניצ'אר הבוסנית.

שמועות

* מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ' התייחס בביטול לאפשרות שובו של חאמס רודריגס לריאל מדריד והכריז: "יש לו חוזה תקף בבאיירן. הוא יישאר כאן".

* ב"ספורט" הקטלאנים מדווחים שברצלונה הציעה 30 מיליון יורו לצסק"א עבור רכישתו של אלכסנדר גולובין, חלוץ נבחרת רוסיה.

* דניאלה רוגאני בדרך לצ'לסי. נציגי צ'לסי נפגשו עם נציגי יובנטוס אתמול באיטליה, והבלם האיטלקי בן ה-23 צפוי לעבור לאנגלים בסכום המוערך בין 40 ל-50 מיליון יורו. סארי אימן את רוגאני בעבר באמפולי.

* ב"אינדפנדנט" הבריטי טוענים שמנצ'סטר יונייטד תנסה לבצע מהלך מול באיירן מינכן ולהחתים את שני כוכביה - רוברט לבנדובסקי וטיאגו אלקנטרה.

* "סקיי איטליה" מעלה אופציה מסקרנת: אם אלפונסו אראולה אכן עובר מפריס סן ז'רמן לרומא (אחרי ששוער רומא, אליסון, עובר לליברפול) - ג'אנלואיג'י דונארומה יצטרף לג'יג'י בופון בפריס סן ז'רמן. מינו ראיולה, סוכן העל, הוא הסוכן של שניהם, והוא מוכן שהשוער יעזוב את מילאן (שכבר מוכנה למכור את דונארומה בגלל הבעיות הכלכליות) ויאפשר לבופון "לחנוך אותו".

* ב-RMC מדווחים שריאל מדריד הגיעה לסיכום עקרוני עם אדן הזאר, אבל סכום ההעברה עדיין טרם סוכם מול צ'לסי קבוצתו. אתמול מאמן צ'לסי החדש סארי אמר במסע"ת: "אני רוצה לפגוש קודם את הזאר וקורטואה ולשוחח איתם פנים מול פנים" לפני שיאשר את שחרורם.

* בצרפת מדווחים שליון מעוניינת בג'רי מינה, בלמה של ברצלונה שהצטיין במונדיאל וכבש שני שערים עבור נבחרת קולומביה. מינה בקושי שיחק במדי הבלאוגרנה בעונה שעברה ובעונה הקרובה אחרי החתמתו של קלמון לנגלה הוא צפוי להיות רק הבלם הרביעי ברוטציה של ואלוורדה.

* בגרמניה מדווחים שטוטנהאם יצרה קשר עם שטוטגרט לגבי רכישה אפשרית של בנג'מן פבאר, המגן הימני המצוין של נבחרת צרפת.

* מרקו סילבה מאמנה החדש של אברטון מעוניין להחתים את דני וולבק חלוצה של ארסנל. כך על פי דיווח ב"טיימס" האנגלי.

* ב"סאן" טוענים שבורנמות' הקטנה מוכנה לשלם 57 מיליון ליש"ט עבור דייגו לקסאלט מגן נבחרת אורוגוואי וג'פרסון לרמה קשרה של לבנטה ונבחרת קולומביה.

* דניאל סטארידג' טוען שימשיך להיאבק על מקום בהרכב ליברפול. החלוץ בן ה-28, שאשתקד פתח רק חמש פעמים בהרכב והושאל לווסט ברוומיץ' בחצי השני של העונה, סבל לאורך הקריירה מפציעות רבות: "אני רואה את עצמי נשאר בליברפול, בתקווה שאהיה חלק מהקבוצה כל שבוע".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם טיאגו אלקנטרה. GettyImages
יעברו ביחד למנצ'סטר יונייטד? לבנדובסקי וטיאגו/GettyImages

* ואפרופו שוק העברות - הנה דברים שאמר אתמול מאמן צ'לסי החדש מאוריציו סארי, אחרי ששוב נשאל בנוגע לעתידם של אדן הזאר וטיבו קרוטואה: "למעשה, אני מרגיש הרבה יותר מאמן על המגרש, מאמן על הדשא, מאשר ג'נרל מנג'ר. אני חושב שאני אחד המאמנים הבודדים בעולם שמשתעממים משוק ההעברות. אני לא רוצה לדבר על זה, וזה לא מעניין אותי. התפקיד שלנו כמאמנים הוא לגדל את השחקנים שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully