וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער היקר בהיסטוריה: ליברפול רכשה את אליסון ב-72.5 מיליון יורו

שוער נבחרת ברזיל נרכש מרומא וחתם על חוזה ארוך טווח: "צעד ענק עבורי להשתייך למשפחה הזו". קלופ התגאה: "הבאת אחד השוערים הטובים בעולם לא הצריכה מחשבה רבה" וגם: 10 השוערים היקרים בכדורגל העולמי

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

ליברפול הודיעה הערב (חמישי) רשמית על צירופו של השוער אליסון. הברזילאי בן ה-25 חתם על חוזה ארוך טווח אצל המייטי רדס והפך לשוער היקר בתולדות הכדורגל העולמי. על פי ההודעה של רומא, ליברפול שילמה עבורו לאיטלקים סכום של 62.5 מיליון יורו ועוד 10 מיליון בבונוסים. יש לציין כי הערכות מוקדמות גרסו כי ליברפול תשלם עבור השוער סכום של כ-75 מיליון יורו.

אליסון אמר לאחר המעבר לבריטניה: "במונחים של הקריירה שלי זהו צעד ענק עבורי להיות חלק מהמשפחה הזאת. אתם יכולים לסמוך עליי שאתן את כל מה שיש לי". מוקדם יותר נפרדה רומא מאליסון ובחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה נכתב: "תודה רבה לך אליסון. ובהצלחה בהרפתקה החדשה שלך".

אליסון הצטרף לרומא בשנת 2016 והפך לאחד השוערים הבולטים בליגה האיטלקית ולמעשה בכדורגל האירופי כולו. בעונה האחרונה הוא היה שותף מרכזי במסע המפתיע של רומא עד לחצי גמר ליגת האלופות שם היא נכנעה לליברפול, הקבוצה החדשה שלו. אליסון הוא הכוכב השני של רומא שמגיע לליברפול, לאחר שבעונה שעברה עשה את אותה הדרך מוחמד סלאח המצרי.

עוד בנושא
שווה לתת לו שירות, הטיפ של כריסטיאנו רונאלדו במלון: 20 אלף יורו
לואיס אנריקה הוצג כמאמן נבחרת ספרד: "יש בפנינו אתגרים גדולים"
קאקה: "בכדורגל האיטלקי צריכים לנצל את הגעת כריסטיאנו רונאלדו"

השוערים היקרים בהיסטוריה:

1. אליסון (2018, מרומא לליברפול) - 72.5 מיליון יורו
2. ג'אנלואיג'י בופון (2001, מפארמה ליובנטוס) - 52.9 מיליון יורו
3. אדרסון (2017, מבנפיקה למנצ'סטר סיטי) - 40 מיליון יורו
4. ג'ורדן פיקפורד (2017, מסנדרלנד לאברטון) - 34 מיליון יורו
5. מנואל נוייר (2011, משאלקה לבאיירן מינכן) - 30 מיליון יורו
6. פרנצ'סקו טולדו (2001, מפיורנטינה לאינטר) - 26.5 מיליון יורו
7. ברנד לנו (2018, מבאייר לברקוזן לארסנל) - 25 מיליון יורו
8. דויד דה חאה (2011, מאתלטיקו למנצ'סטר יונייטד) - 25 מיליון יורו
9. אלכס מרט (2018, מאודינזה לנאפולי) - 22 מיליון יורו
10. סבסטיאן פריי (2001, מאינטר לפארמה) - 21 מיליון יורו

* מי שיצא מהעשירייה הוא אנג'לו פרוצי, שעבר ב-199 מיובנטוס לאינטר ב-19 מיליון יורו. בקרוב יצטרף גם טיבו קורטואה (מצ'לסי לריאל מדריד) ואולי שוערים נוספים.

אליסון שוער ליברפול. אתר רשמי ליברפול, אתר רשמי
מגיע לפרמיירליג. אליסון (צילום: אתר רשמי)/אתר רשמי, אתר רשמי ליברפול

יורגן קלופ אמר לאתר הרשמי: "ברגע אחד במהלך השבועות האחרונים, עלתה האפשרות להחתים את אחד השוערים הכי טובים בעולם. זה לא הצריך מחשבה גדולה, אם לומר את האמת, רק שיחה קטנה עם הבעלים! הם היו די נרגשים, אז עשינו את זה. אני חושב שזה משהו שהיינו צריכים לעשות. לו אין קשר לסכום, לנו אין קשר לסכום - זה השוק, ככה זה ואין מה לחשוב על זה. זה מראה את הערך של השוערים כרגע. זה יקרה עוד הרבה בשבועות הקרובים, אז אנחנו מאוד שמחים שאליסון איתנו".

המאמן הוסיף: "האנגלית שלו הפתיעה לטובה ויש לו פרסונה אמיתית. הוא צבר ניסיון בשנים שלו ברומא, הוא שיחק ברמה גבוהה ושמר עליה גם במונדיאל. ברזיל הייתה חסרת מזל, אבל הוא שיחק ממש טוב בגביע העולמי. הוא צריך להסתגל לפרמיירליג, הליגה הזו שונה, השופטים שונים והשוערים שונים. אבל כל זה לא חשוב כרגע. הבאנו אותו בגלל היכולות שלו, שהן ברמה הכי גבוהה בכל תחומי השוערות. הוא עוד יכול להשתפר ולצבור ניסיון, השנים הטובות בחיי שוער עוד לפניו".

אגב, המייטי רדס קיימו היום משחק אימון נגד בלקברן וניצחו 0:2 משערים של לזאר מרקוביץ' ודניאל סטארידג'.

הפרידה של רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully