וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה הוצג כמאמן נבחרת ספרד: "יש בפנינו אתגרים גדולים"

מאמן ברצלונה לשעבר בן ה-48 הוצג במסע"ת כמאמן החדש של לה רוחה: "כדורגל הוא דבר מתפתח וזה הופך להיות קשה יותר ויותר לזכות בתארים. עומדות בפנינו הרבה החלטות שנצטרך לקבל"

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
אנריקה מוצג/רויטרס

לואיס אנריקה הוצג היום (חמישי) כמאמן נבחרת ספרד ומחליפו של פרננדו היירו, שכזכור מונה לתפקיד יומיים לפני פתיחת המונדיאל בשל פיטוריו של ג'ולן לופטגי. מאמן ברצלונה ב', רומא, סלטה ויגו, וברצלונה לשעבר מונה לתפקיד בגיל 48 ומוכן כבר לאתגרים הבאים.

"אני מודה לנשיא ולמנהל המקצועי של הנבחרות על האמון בי", אמר אנריקה בפתיחה, "אני יודע מה זה אומר להיות המאמן של הנבחרת הלאומית כי היה לי המזל לחיות הרבה שנים בבית הזה, בית חדש ומחודש ואני מתרשם מאוד ממה שראיתי נעשה כאן בימים האחרונים. אני נרגש מאוד לקבל את האתגר הזה ומקווה להצליח בנבחרת. יש לנו אתגרים גדולים ומטרות גדולות. ניתחנו את הדברים שנעשו כאן וקרו לאחרונה ומה אנחנו רוצים לקחת מהעבודה של לופטגי והיירו. הם עבדו טוב מאוד ואני מודה להם על הכול. כדורגל הוא דבר מתפתח וזה הופך להיות קשה יותר ויותר לזכות בתארים. בברצלונה היה אותו הדבר, הרעיון הוא להתפתח. עכשיו אנחנו צריכים לקבל הרבה החלטות שיהיו הכי טובות לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully