וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "בכדורגל האיטלקי צריכים לנצל את הגעת כריסטיאנו רונאלדו"

הברזילאי ששיתף עם CR7 פעולה בריאל מדריד משוכנע שהמעבר ליובנטוס יועיל לכל האיטלקיות: "היו רגעים קשים בליגה, כולן ירוויחו". וגם: האתגרים שנותרו לרונאלדו והטיפ השמן שהשאיר ביוון

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

בעולם הכדורגל ממשיכים לעסוק במעבר הסנסציוני של כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ליובנטוס. בכך, קיבל הכדורגל האיטלקי את אחד הכוכבים הגדולים בעולם, לאחר שנים רבות בהן ראה מהצד את השמות הגדולים בתבל.

מי שהיה כזה בשעתו באיטליה הוא קאקה, ששיחק במילאן מ-2003 ועד 2009 ולאחר מכן גם ב-2013/14. על אף החיבור של הברזילאי עם הרוסונרי, קאקה משוכנע שהעברתו של רונאלדו תעשה טוב לכל הכדורגל האיטלקי, ולא רק ליובנטוס.

"זה טוב לכל הסריה א'", אמר האיש ששיתף עם רונאלדו פעולה בריאל מדריד. "לכדורגל האיטלקי היו רגעים קשים בעבר, אבל יובנטוס שרדה והפכה שוב למצוינת. הם החתימו את אחד השחקנים הכי חשובים שיש והביאו אותו לאיטליה. גם כל הקבוצות האחרות ירוויחו מכך שהשם הגדול הזה הגיע. לדעתי, כחובב כדורגל איטלקי וכאוהד מילאן, זה טוב שיהיה שחקן כל כך גדול באיטליה.

"זו יכולה להיות דוגמא עבור מילאן - אפילו בזמנים קשים, אפשר לחזור ולהיות מועדון מצוין. הם חייבים לנצל את הרגע, כי הכדורגל האיטלקי מקבל המון תשומת לב כרגע. רונאלדו יביא איתו המון דברים טובים לאיטליה - תקשורת, ספונסרים, אוהדים שירצו לראות אותו. צריך לנצל את הרגע הזה".

עוד בנושא:

"פריס סן ז'רמן לא תמכור את אמבפה, אך תשקול את מכירתו של ניימאר"
קרלוס טבס: "ליאונל מסי הוא הנשמה של ארגנטינה, אנחנו זקוקים לו"
העברות בעולם, 19.7: מנצ'סטר יונייטד בעקבות לבנדובסקי וטיאגו, סבב השוערים מסתבך
נשיא הליגה הספרדית: "כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל בגלל ענייני מס"

קאקה, כריסטיאנו רונאלדו. AP
טוב לכל איטליה. קאקה עם רונאלדו בריאל מדריד/AP

ב"מארקה" מנו את שבעת האתגרים ששכנעו את CR7 להחליף את המדים הלבנים בלבנים-שחורים: להראות שעדיין נותר לו מה להציע, לזכות בפעם השישית בליגת האלופות, לזכות בליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות, לזכות באליפות מקומית בשלוש מדינות שונות, להפוך לשיאן הכיבושים של יובנטוס בעונה אחת, לזכות בנעל הזהב בשלושה מועדונים שונים, ולזכות בכדור הזהב בפעם השישית בקריירה.

על פי התקשורת האנגלית, רונאלדו כל כך נהנה בחופשת הפאר שלו ביוון בשבוע שעבר, עד שהשאיר טיפ שמן לעובדים. כמה שמן? לא פחות מ-20 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully