וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריס סן ז'רמן לא תמכור את אמבפה, אך תשקול את מכירתו של ניימאר"

ב"אונדה סרו" טוענים שעל פי מקורות קטארים, המועדון ישאיר את ההחלטה לגבי ניימאר למאמן טוכל ש"לא רואה בו כהכרחי כמו אמבפה". אם הברזילאי יימכר, דיבאלה הוזכר כמועמד להחליפו

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר נחשב לכוכב ענק בברצלונה, אך נמכר בכסף ענק לפריס סן ז'רמן ויצא מצילו של מסי כדי להפוך לכוכב הכי גדול במועדון הפאר הפריזאי. אולם, המונדיאל שהסתיים ברוסיה, לא עשה טוב לשם של הברזילאי ועשה שירות מצוין לקיליאן אמבפה, הכוכב הצרפתי שנבחר לשחקן הצעיר הכי טוב במונדיאל, ולדעת רבים גם היה השחקן המצטיין בטורניר כולו, עם שתי הצגות ענק בשמינית הגמר מול ארגנטינה וכמובן גם בגמר מול קרואטיה, שם הוא נתן מחצית שנייה פנטסטית.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 19.7: מנצ'סטר יונייטד בעקבות לבנדובסקי וטיאגו, סבב השוערים מסתבך
דשאן במחצית נגד קרואטיה: "תמסרו לאמבפה", וראן: "אנחנו הולכים לזכות"

ניימאר (מימין), קיליאן אמבפה עם צלחת האליפות של פריס סן ז'רמן 2017/18. רויטרס
אחד מהם ייאלץ לעזוב? ניימאר ואמבפה/רויטרס

היום (חמישי) ב"אונדה סרו", תוכנית רדיו ספרדית מפרסמים דיווחים שלפיהם פריס תחסום כל הצעה עבור אמבפה, אך לא פוסלת מכירה של הכוכב הברזילאי שניפץ רק בקיץ הקודם את שיא ההעברות עם 222 מיליון יורו ששולמו לברצלונה עבור כרטיסן השחקן שלו. על פי הדיווח שמתבסס על מקורות קטאריים, אופציית העזיבה של ניימאר פתוחה כאשר מי שיכריע בנושא יהיה תומאס תוכל המאמן החדש ש"לא מחשיב את ניימאר להכרחי כמו אמבפה" ויהיה מוכן למכור אותו בתנאי שפריס תמצא מחליף ראוי, כשאחד השמות שהוזכרו היו זה של פאולו דיבאלה חלוץ יובנטוס ונבחרת ארגנטינה.

ללא קשר לדיווח הזה, העיתונאי דייגו טורס חושף שאביו של ניימאר סיפק ציטוט שלא מותיר יותר מדי מקום לפרשנות לגבי הסטטוס של בנו בפריס. על פי הדיווח ניימאר סניור כתב ש"ניימאר מעריך את התמיכה של משפחת המלוכה הקטארית, אבל הדבר הכי חשוב בשבילו הוא להרגיש שהוא השחקן הכי חשוב בקבוצה ושאף אחד לא יטיל ספק בכך שהוא הכוכב והמנהיג של המועדון הזה.

לפני שנה זה היה די ברור שניימאר הוא הכוכב הגדול במועדון, בניגוד לסטטוס שהיה לו בברצלונה, אך בעונה החולפת הוא רשם מספר עימותי אגו עם אדינסון קבאני והמונדיאל הנהדר של אמבפה הפך את הצרפתי למשאב האנושי שבפריס מוכנים להשקיע יותר מכל אחד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully