וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן במחצית נגד קרואטיה: "תמסרו לאמבפה", וראן: "אנחנו הולכים לזכות"

סרט תיעודי על הזכייה של נבחרת צרפת במונדיאל חשף את נאומי המוטיבציה של המאמן והבלם במחצית הגמר נגד קרואטיה. הבלם דפק על השולחן והוסיף: "הכל בראש שלנו. בואו ננצח!". צפו

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

נבחרת צרפת ממשיכה לחגוג את הזכייה במונדיאל ועוד ועוד פרטים נחשפים על אירועים שונים מרגעי המפתח בדרך להנפת הגביע של הטריקולור. כך למשל, בסרט ששודר בערוץ טלוויזיה בצרפת נחשפו נאומי המוטיבציה של המאמן דידייה דשאן ושחקניו בשלבים שונים של הטורניר.

הקטע המסקרן ביותר נלקח ממחצית משחק הגמר, אליו ירדה צרפת לנוח ביתרון 1:2 על קרואטיה. דשאן אמר לחניכיו: "הם באו לשחק אגרסיבי, כולכם מרגישים את זה. תתנו מעצמכם, שחקו פשוט, תתמסרו. ברגע שאתם יכולים, תנו את הכדור לקיליאן (אמבפה)". החלוץ, כזכור, כבש את הרביעי בניצחון הגדול 2:4 בגמר. גם רפאל וראן בלט בשיחה כשדפק על השולחן ואמר: "תהיו חיוביים, תאמינו. הכל בראש שלנו. אנחנו הולכים לנצח חברים, אנחנו הולכים לנצח ולזכות במונדיאל! נשארו ארבעים וחמש דקות, בואו ננצח!"

עוד בנושא

ראמי נאבק בטדי רינר, מטוידי ידווש מפריס לטורינו? ההבטחות של שחקני צרפת
חגיגות הזכייה: האוטובוס איחר בשעתיים וחלף על פני מאות האלפים בפריס
המוסקטרים החדשים: על ארבעת הגיבורים שהביאו לנבחרת צרפת גביע

פוגבה במהלך החגיגות

לפני משחק שמינית הגמר מול ארגנטינה (3:4 לטריקולור) פנה פול פוגבה לחבריו ואמר: "היום נסיים את המשחק שמחים. אני רוצה לחגוג הלילה. אני רוצה שכולנו יחד נמות על המגרש. כולנו יחד. אני רוצה שנראה שאנחנו גברים, לוחמים וחיילים. היום אנחנו נהרוג אותם. לא אכפת לי מסי או לא מסי, אנחנו באים לזכות בגביע העולמי המז... הזה".

לפני משחק רבע הגמר מול אורוגוואי (0:2 לצרפת) פוגבה שוב נטל את זכות הדיבור והכריז: "זהו זה. אין דרך חזרה יותר. אנחנו נמשיך וכולנו נתראה גם ב-15 ביולי (התאריך של משחק הגמר). היום בלס מטוידי לא ישחק (בגלל צהובים). הוא עצבני ומאוכזב. הוא רוצה לשחק יותר מכל שחקן אחר על המגרש. בשביל שחקנים כמוהו נילחם היום! הוא לא יהיה על כר הדשא, אבל זה יהיה כאילו הוא כן. כולם צריכים להביא את היכולת הכי טובה שלהם".

ככל שצרפת התקדמה בשלב הנוקאאוט, כך גם פוגבה שכלל את נאומי המוטיבציה. לפני הגמר, כשהשחקנים עומדים סביב שולחן בחדר ההלבשה, הוא נעמד במרכז ונשא דברים: "אנחנו רחוקים משחק אחד מלהיכנס להיסטוריה. היום אני רוצה שניצרב בזיכרון של כל העם הצרפתי. שהילדים והנכדים של כל מי שרואה אותנו הערב יזכור אותנו לנצח. אני רוצה שנילחם כדי שאחר כך נוכל לבכות מרוב אושר".

למטיבי לכת: הסרט המלא על הזכייה של צרפת, כולל קטעים רבים מחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully