וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול סיכמה עם רומא על רכישתו של אליסון בסכום שיא של 75 מיליון יורו

השוער הברזילאי בן ה-25 יהפוך ליקר ביותר אי פעם בעמדה שלו ושבר את השיא ששילמה מנצ'סטר סיטי על אדרסון. הוא יטוס עוד הלילה לאנגליה ויעבור בדיקות רפואיות ביום שבת

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

ליברפול סיכמה היום (רביעי) על רכישתו של שוער רומא ונבחרת ברזיל אליסון תמורת סכום שיא ששולם עבור שוער אי פעם, 75 מיליון יורו. אליסון יטוס עוד הלילה לאנגליה ויעבור בדיקות רפואיות ביום שבת בליברפול. שני המועדונים הגיעו לסיכום אחרי שבהתחלה היו פערים כספיים ביניהם. המייטי רדס הקדימו את צ'לסי, שגם הייתה מעוניינת באליסון אבל המתינה לראות אם טיבו קורטואה יעזוב או יעבור לריאל מדריד. אליסון דיבר עם מאמן ליברפול יורגן קלופ, ששכנע אותו לחתום בפינליסטית ליגת האלופות מהשנה שעברה.

אליסון צפוי להחליף בעמדה את לוריס קאריוס הגרמני, שחווה עונה לא רעה בסך הכול, אבל גם סיפק מופע אימים ברגע השיא - גמר ליגת האלופות - עם שתי טעויות אומללות במיוחד שעלו לליברפול בהפסד לריאל מדריד בקייב. גם קאריוס עצמו, שהגיע ממיינץ, קיבל את אפודת השוער הראשון בשל האכזבה הגדולה שהייתה בליברפול מסימון מיניולה הבלגי, שלא גילה יכולת משביעת רצון.

אליסון בן ה-25 החל את הקריירה שלו באינטרנסיונל הברזילאית ועבר לרומא ב-2016 תמורת 7.5 מיליון יורו. את העונה הראשונה שלו אצל הג'אלורוסי הוא בילה כגיבוי לוויצ'ך שצ'סני, שהיה אז השוער הראשון, אבל אחרי העזיבה של הפולני ליובנטוס הוא הפך לבחירה הראשונה ועזר לרומא להגיע עד לחצי גמר ליגת האלופות, שם הודחה על ידי לא אחרת מאשר ליברפול עצמה.

אליסון הוא הרכש הרביעי של ליברפול הקיץ אחרי שרכשה את נאבי קייטה מר.ב. לייפציג תמורת 59 מיליון יורו, את פאביניו ממונאקו ב-45 מיליון יורו ואת ג'רדאן שאקירי מסטוק סיטי תמורת 15 מיליון יורו.

עוד בנושא:
פלורנטינו פרס מבטיח רכש משמעותי בקרוב לריאל מדריד

שוער רומא אליסון. GettyImages
אליסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully