וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "הסגל שלנו הולך להשתדרג עם כמה שחקנים נפלאים"

נשיא ריאל מדריד הציג את אודריוסולה והבטיח: "שחקנים נוספים בדרך". טיבו קורטואה צפוי להירכש על ידי ריאל מדריד ב-40 מיליון יורו. אליסון על סף חתימה בליברפול, בונוצ'י בדרך לפריס סן ז'רמן

one

העברות

* פ.צ באזל החתימה את השוער הדני מרטין הנסן מאינגולשטאש תמורת 250 אלף יורו.

* גנט הבלגית החתימה את החלוץ הגיאורגי גיורגי קביליטאיה, שמגיע מרפיד וינה תמורת 3 מיליון יורו. קביליטאיה, 24, שחקן נבחרת גיאורגיה, כבש בעונה שעברה 10 שערים בליגה האוסטרית.

* ברייטון רכשה מליל את קשר נבחרת מאלי, איב ביסומה. השחקן בן ה-21 הצטרף תמורת סכום שמוערך בכ-15 מיליון ליש"ט.

* החלוץ האורוגוואי דייגו רולאן, עבר מבורדו לדפורטיבו לה קורוניה. רולאן בן ה-25 שיחק בעונה שעברה כמושאל במלאגה והוא ינסה לסייע לדפור לחזור לליגה הבכירה בספרד.

* השוער אמיל אאודרו עבר מיובנטוס לסמפדוריה בהשאלה. הקבוצה מגנואה שילמה מיליון יורו על ההשאלה ותהיה לה אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא.

עוד בנושא:

מאוריציו סארי: "מוכן לתת הכל בתמורה לזכייה בתואר עם צ'לסי"
היימיר האלגרימסון התפטר מאימון נבחרת איסלנד
מראדונה הוצג כיו"ר דינמו ברסט והרעיף מחמאות על דיקטטור בלארוס

שמועות

* באס טוענים כי ההעברה של טיבו קורטואה מצ'לסי לריאל מדריד היא עניין של שעות. שוער נבחרת בלגיה יעבור לבלאנקוס תמורת כ-40 מיליון יורו וצפוי לחתום לחמש עונות תמורת 12 מיליון יורו לעונה. לפי סקיי באנגליה, צ'לסי תהיה מוכנה למכור את קורטואה ב-40 מיליון יורו, אבל לא תעשה את זה לפני שיהיה לה מחליף כשכרגע נראה שהמועמד המוביל הוא שוער לסטר קספר שמייכל.

* ריאל מדריד הציגה את אלבארו אודריוסולה ומי שגנב את ההצגה היה לא אחר מאשר נשיא המועדון פלורנטינו פרס, שדיבר על הקיץ הצפוי במועדון. "הסגל שלנו הולך להשתדרג עם כמה שחקנים נפלאים", אמר פרס, "אנחנו תמיד חושבים על איך לחזק את הסגל ונעשה את זה". כזכור, מאז הדחתה של בלגיה מהמונדיאל עלו דיווחים לפיהם טיבו קורטואה ואדן הזאר עשויים לעבור מצ'לסי לריאל מדריד וייתכן שפרס דיבר עליהם.

* בבלגיה טוענים כי אברטון בוחנת אפשרות לצרף את עדנאן ינוזאי (23) ששיחק בעונה החולפת בריאל סוסיאדד.

* ליברפול סיכמה עם רומא על העברתו של השוער הברזילאי אליסון תמורת סכום שיא עבור שוער, כ-75 מיליון יורו.

*באיטליה מדווחים כי נציגיו של לאונרדו בונוצ'י נפגשו עם ראשי פ.ס.ז'. אם שחקן ההגנה יחתום בשורות אלופת צרפת הוא יתאחד שוב עם ג'אנלואיג'י בופון שכבר הצטרף לקבוצה מעיר האורות.

*בארץ המגף טוענים עוד כי חוסה קאייחון מתקשה להסתגל שיטת המשחק של קרלו אנ'צלוטי בנאפולי ובוחן מעבר לשורות מילאן.

* על פי דיווחים בצרפת, אונאי אמרי רוצה את שחקן הכנף של באיירן מינכן, קינגסלי קומאן, וארסנל תציע לאלופת גרמניה 50 מיליון יורו.

* נציגים בכירים בהנהלת ולנסיה המריאו לפריס כדי לדון עם פ.ס.ז' על רכישתו של גונסאלו גדש. הפורטוגלי הבינלאומי שהושאל לוולנסיה בעונה החולפת, הבריק עם 5 שערים ו-11 בישולים.

* לפי דיווחים באיטליה, קרלו אנצ'לוטי רוצה לצרף לנאפולי את קארים בנזמה והקבוצה מדרום איטליה תהיה מוכנה לשלם עליו כ-45 מיליון יורו. אקס אחר של המאמן, אנחל די מריה, מועמד בעצמו לפרטנופי.

* קשר אטאלנטה ונבחרת שוויץ, רמו פרוילר, נמצא ברשימות של אינטר. המחיר שלו צפוי לנוע סביב 15 מיליון יורו.

* בספרד טוענים שהמנהל המקצועי של רומא, מונצ'י, החל לגשש עם ראשי ריאל סוסיאדד בנוגע לאפשרות לרכוש את שחקן הכנף המבטיח, מיקל אויארסבאל. לשחקן בן ה-21 סעיף שחרור בגובה 50 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully