וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום קדנציה מדהימה: האלגרימסון התפטר מאימון נבחרת איסלנד

אחרי שהוביל את המדינה הסקנדינבית הקטנה למונדיאל הראשון בתולדותיה, המאמן שהגיע ב-2011 עוזב. העלה את האיסלנדים, יחד עם לארס לאגרבק השבדי, ליורו 2016 שם הודחו רק ברבע הגמר

היימיר האלגרימסון, מאמן איסלנד. רויטרס
היימיר האלגרימסון במהלך המונדיאל/רויטרס

אחד הסיפורים המיוחדים והמרגשים של הכדורגל העולמי בשנים האחרונות הוא ההצלחה הכבירה והלא צפויה של נבחרת איסלנד. היום (שלישי) הודיע מאמנה היימיר האלגרימסון, אחת מדמויות המפתח בנסיקת המדינה הסקנדינבית הקטנה, כי הוא עוזב את הנבחרת בתום שבע שנים. "אנחנו יכולים לאשר שהאלגרימסון לא ממשיך כמאמן הראשי של הנבחרת", הודיעה ההתאחדות האיסלנדית, "הוא ביקש לעזוב את התפקיד שמילא מאז שנת 2011".

תחת שרביטו של האלגרימסון, הדהימה פעם אחר פעם איסלנד את העולם. זה החל עם העפלה היסטורית, הראשונה בתולדות המדינה, לאליפות אירופה שנערכה בצרפת ב-2016, ונמשך עם טורניר אדיר - האיסלנדים סיימו במקום השני בשלב הבתים ודורגו בבית שלהם לפני פורטוגל, שזכתה בסופו של דבר הטורניר, ובשמינית הגמר הצליחו לייצר סנסציה אדירה כאשר ניצחו 1:2 את אנגליה.

המומנטום של איסלנד נמשך גם לאחר עזיבתו של השבדי לארס לאגרבק, שאימן בצוותא עם האלגרימסון, במוקדמות למונדיאל שנערך הקיץ. האיסלנדים סיימו במקום הראשון בבית, העפילו אוטומטית למונדיאל ראשון בתולדותיהם ושלחו את קרואטיה, הפייניליסטית בטורניר עצמו, להגיע אליו דרך הפלייאוף. כעת, לאחר שהמונדיאל של איסלנד הסתיים עם הדחה בשלב הבתים, היא יוצאים לדרך חדשה.

עוד בנושא

איך נראתה ריאל מדריד במשחק האחרון לפני רונאלדו? רמז: גארי קגלמאכר
איחוד מפתיע? בספרד טוענים שזידאן ימונה ליועץ מקצועי ביובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully