וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "מוכן לתת הכל בתמורה לזכייה בתואר עם צ'לסי"

המאמן האיטלקי החדש של הבלוז דיבר לראשונה: "אנחנו צריכים עוד מספר התאמות כדי שיהיו לי כל הכלים לשחק את הכדורגל שלי. השחקנים חייבים ליהנות מהשיטה. היא קשה, אבל משתלמת"

רויטרס

מאמן צ'לסי החדש, מאוריציו סארי, סיפק ראיון רשמי ראשון כמאמן הבלוז ודיבר על החלומות והתקוות שלו בקבוצתו החדשה. סארי בן ה-59, שעזב לראשונה את איטליה בקריירת האימון שלו והחליף את אנטוניו קונטה, סיפר שהוא מוכן "לתת את כל רכושו בתמורה לזכייה עם צ'לסי בתואר גדול". הוא לא דיבר על מצבם של אדן הזאר וטיבו קורטואה הבלגים, שעל פי דיווחים ושמועות עשוים למצוא עצמם בריאל מדריד.

"לפני חמש שנים הייתי בליגה השנייה באיטליה", פתח ואמר סארי, שהמשיך: "צ'לסי היא אחת מהקבוצות החשובות באירופה. היא משחקת בפרמיירליג, מקום עם המאמנים הכי טובים באירופה וכנראה בעולם. יהיה מרגש להתמודד מול מאמנים כמו גווארדיולה, פוצ'טינו, מוריניו וקלופ. עבורי, לאמן על הדשא בסטמפורד ברידג' זה חלום גדול שהתגשם".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מאוריציו סארי מונה רשמית למאמן צ'לסי, הרכש הראשון: ז'ורז'יניו
שאקירי שמח לשתף פעולה עם סלאח: "רוצה לעזור לו לזכות בתארים"

שחקן צ'לסי ז'ורז'יניו. אתר רשמי צ'לסי, אתר רשמי
הגיע עם סארי מנאפולי. ז'ורז'יניו/אתר רשמי, אתר רשמי צ'לסי

סארי כבר הביא איתו שחקן רכש ראשון מנאפולי - ז'ורז'יניו. הקשר איטלקי-ברזילאי (26) הצטרף תמורת סכום הקרוב ל-60 מיליון יורו וחתם לחמש שנים, והוא צפוי להיות חלק מהמהפכה שהמאמן מתכנן בקבוצה והשיטה החדשה שהוא מעוניין להנחיל. "אנחנו צריכים עוד מספר התאמות, ואז יהיו לי כל הכלים לשחק את הכדורגל שלי", אמר המאמן האיטלקי. "השחקנים חייבים ליהנות מהשיטה הזאת כדי לזכות בתארים. היא 100 אחוז עבודה קשה, אבל זה משתלם בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully