וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירי שמח לשתף פעולה עם סלאח: "רוצה לעזור לו לזכות בתארים"

הרכש הטרי של ליברפול נזכר כיצד המצרי הגיע למבחנים בבאזל, בזמן ששיחק שם: "התאמנתי איתו שלוש פעמים, הוא בחור מאוד נחמד". על קבוצתו החדשה: "ניסיתי לחתום פה בעבר, מאושר שהגעתי"

שחקן ליברפול ג'רדאן שאקירי. אתר רשמי
הגיע למקום הנכון? ג'רדאן שאקירי במדים החדשים/אתר רשמי

אחרי שנים בהן הרשים במדי נבחרת שוויץ, כולל במונדיאל המתקרב לקיצו, אבל התקשה לשחזר את היכולת ברמת המועדונים - ג'רדאן שאקירי חתם אתמול (שישי) בליברפול בתקווה לצאת, בגיל 26, לדרך חדשה. כשיגיע לאנפילד, שאקירי יפגוש שם פנים מוכרות. הוא אמנם לא שיתף פעולה עם מוחמד סלאח בבאזל, אבל בכל זאת הכיר כבר בתקופה ההיא את מי שיהפוך לעתיד הכוכב הגדול של קבוצתו החדשה. "אני לא מכיר אותו כל כך טוב", סיפר, "אבל הוא בא למבחנים והתאמן איתנו שלוש פעמים. בהמשך הוא חתם בבאזל ואני עברתי לבאיירן מינכן. אני מאוד שמח עבורו על העונה המדהימה שהייתה לו, כי הוא בחור מאוד נחמד, בן אדם טוב. אנשים תמיד עצובים כשהם לא מצליחים לזכות בתארים, אבל מקווה שנוכל לעשות את זה העונה".

"אני רוצה לזכות בתארים, זו השאיפה שלי", הכריז שאקירי, שאת העונה החולפת סיים בירידת לצ'מפיונשיפ עם סטוק סיטי, "אני כבר יודע איך לזכות מימי בבאיירן, שם זכינו בטרבל וזו הייתה הרגשה מדהימה. אני בטוח שנוכל לזכות בהרבה תארים, זה מגיע לאוהדים. כשחקן אתה רוצה להיות על הבמה הכי גדולה של הכדורגל. לפני כמה שנים כבר רציתי להגיע לא וזה לא הלך. אני מאושר להגיע סוף סוף. אני רוצה להשתפר להיות הכי טוב שאפשר, בשביל זה הגעתי. אני מכיר את קלופ מגרמניה, כשהיה בדורטמונד. שיחקנו אחד מול השני ואלה תמיד היו משחקים גדולים. הוא גורם עיקרי לכך שהגעתי לפה. אני אוהב את הכדורגל שלו, את ניהול המשחק והקבוצה שלו. תמיד הערצתי אותו ואני שמח להתאחד איתו".

עוד בנושא

העברות בעולם, 14.7: כריסטיאן פאבון נשאר בבוקה, יונייטד מחפשת בלם
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully