וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.7: אדן הזאר: "אחרי שש שנים נפלאות בצ'לסי, ייתכן שזה הזמן לעזוב"

הכוכב הבלגי שולח רמז גדול על מעבר אפשרי לריאל מדריד: "אתם יודעים מה היעד המועדף עליי". קורטואה: "אלך לאן שהזאר יילך. אי אפשר להפריד בינינו". צ'לסי התחדשה במאמן וקשר

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

העברות

* צ'לסי הודיעה רשמית על מינויו של המאמן האיטלקי מאוריציו סארי, שכבר ביום הראשון זכה להציג שחקן רכש: הקשר ז'ורז'יניו (26) שהצטיין אצלו בנאפולי וחתם לחמש שנים אחרי תשלום של 57 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* ווסטהאם הודיעה על החתמה שישית שלה הקיץ: הבלם הפרגוואי פביאן בלבואנה בן ה-26, שנרכש ב-3.5 מיליון ליש"ט מקורינתיאנס הברזילאית וחתם לשלוש שנים.

* האדרספילד החתימה לעונה את מגן בורוסיה דורטמונד אריק דורם, הגרמני בן ה-26 שמיעט לשחק אשתקד בבונדסליגה.

* ליל החתימה לשנתיים את חלוץ צ'לסי לשעבר לואיק רמי, לאחר שכבש שלושה שערים בשורות לאס פלמאס אשתקד.

* שחקן נבחרת ארגנטינה כריסטיאן פאבון, שהיה מבוקש בין היתר בארסנל וברצלונה, חתם על חוזה חדש בבוקה ג'וניורס. על פי דיווחים, סעיף השחרור שלו צמח ל-37.5 מיליון ליש"ט.

* בויאן שראנוב, שוער מכבי חיפה לשעבר, חזר לליגה היוונית אחרי ארבע שנים, עם חוזה לעונה אחת בקבוצת לאמיה.

* אפולון לימסול הודיעה על צירופו של רישאר סומא, שחקן מכבי פתח תקוה בעונה שעברה, שחתם על חוזה לשנתיים בקבוצה הקפריסאית.

* אלחסן קייטה, החלוץ בן ה-26 ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה כמושאל ממריטימו, חזר לפורטוגל וחתם לשלוש שנים בבלננשש.

* עוד אקס נתניה, החלוץ הגמבי מומודו סיסיי בן ה-29, חזר לקזחסטן שלוש שנים אחרי שעזב את קייראט, הפעם עם חוזה לחצי עונה בקיזיל-זאר.

שמועות

* אדן הזאר רמז אחרי המשחק האחרון של בלגיה במונדיאל שהוא עשוי לעזוב את צ'לסי הקיץ. "אחרי שש שנים נפלאות בצ'לסי, ייתכן שזה הזמן לנסות משהו אחר", אמר הקשר, שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד, "במיוחד אחרי הגביע העולמי הזה. אני יכול להחליט אם להישאר או ללכת, אבל צ'לסי תהיה זו שמקבלת את ההחלטה האחרונה, אם היא רוצה לתת לי ללכת. אתם יודעים מה היעד המועדף עליי".

כידוע, דיווחים בספרד טוענים שהזאר על הכוונת של הבלאנקוס, שאיבדו את רונאלדו. צ'לסי, מנגד, לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. הזאר נשאל בשבוע שעבר אם העזיבה של זינדין זידאן אלילו תשפיע על רצונו לעבור לריאל מדריד, ואמר: "זידאן הוא אדם מיוחד עבורי, אבל ריאל היא החלום עבור כל שחקן, החולצה הלבנה היא משהו אחר לגמרי". בריאן לאודרופ אף סיפר שהזאר דיבר איתו וסיפר לו שהוא בדרך למדריד.

* ומה לגבי טיבו קורטואה? אחרי שבבלגיה טענו הבוקר שהוא בדרך למדריד ולהצטרף לריאל, היום הוא נראה בחשבון האינסטגרם של רומלו לוקאקו אומר שהוא בדרך "הביתה" ללונדון. "לאן אתה הולך?", שאל אותו לוקאקו, וקורטואה ענה: "אני הולך הביתה. לאנגליה. ללונדון. לונדון. לונדון כחולה". אשתו של קורטואה וילדיו, כידוע, גרים במדריד, כך שהוא נאלץ להבהיר לאיזה "בית" הוא מתכוון. לאחר מכן קורטואה סיפר בראיון ל-HLN על עתידו וחשף פרטים מעניינים: "לאן שלא אלך, הזאר מוכרח לבוא איתי. לא ניתן אחד לשני ללכת. אני עוד לא יודע מה יהיה בשנה הבאה, אולי אשאר בצ'לסי כי אני אוהב את לונדון. נחכה ונראה".

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
ביי ביי. הזאר/רויטרס

* "הסאן" הבריטי טוען כי ריאל מדריד מוכנה להציע לטוטנהאם לקחת את גארת' בייל בחזרה ולקבל גם 150 מיליון יורו, בתמורה להעברתו של החלוץ הארי קיין.

* על פי "ספורט" הקטלאני, ליברפול מתעניינת בשוער ברצלונה יספר סילסן. אלופת ספרד תדרוש 25 מיליון ליש"ט עבורו.

* אברטון שוקלת לשבור שיא מועדון ולהציע לקריסטל פאלאס לא פחות מ-50 מיליון ליש"ט על ווילפרד זאהה.

* בתקשורת הטורקית טוענים שליברפול הגישה לבשיקטאש הצעה של 18 מיליון ליש"ט על בלם נבחרת קרואטיה דומאגוי וידה. הטורקים דורשים 31 מיליון ליש"ט.

* על פי דיילי מייל, מנצ'סטר יונייטד חושקת בבלם לסטר סיטי ונבחרת אנגליה הארי מגווייר, אולם השועלים צפויים לדרוש 50 מיליון ליש"ט עבורו.

* קשר נבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין עשוי להעדיף את יובנטוס על פני ארסנל וצ'לסי, כך על פי התקשורת האיטלקית.

* אברטון מביעה עניין בשני שחקני ברצלונה - לוקא דין וירי מינה.

* ב"יאהו" טוענים שטוטנהאם נתנה אור ירוק למנצ'סטר יונייטד להגיש הצעות על בלמה טובי אלדרווירלד.

* על אף השמועות שקשרו אותו לאינטר, אלסנדרו פלורנצי על סף סיכום על חוזה חדש שישאירו ברומא בחמש השנים הקרובות.

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
יצליח להנחית בלם חדש? מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully