וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי מונה רשמית למאמן צ'לסי, הרכש הראשון: ז'ורז'יניו

המאמן האיטלקי (59) שעזב את נאפולי לאחר תקופה מוצלחת, חתם לשלוש שנים וינסה להשיב את הבלוז לצמרת הגבוהה של הפרמיירליג. הקשר המצוין הצטרף אליו בעסקה של 57 מיליון ליש"ט

רויטרס

צ'לסי הודיעה היום (שבת) רשמית על מינויו של מאוריציו סארי למאמן הקבוצה. סארי בן ה-59 חתם לשלוש עונות והוא מחליף בתפקיד איטלקי אחר, אנטוניו קונטה, שסיים את דרכו בשורות הבלוז בשל מחלוקות עם הבעלים רומן אברמוביץ'. על פי הדיווחים, המאמן החדש של הבלוז ירוויח שישה מיליון יורו לעונה, והוא כבר הספיק להציג רכש ראשון: הקשר ז'ורז'יניו שכיכב אצלו בנאפולי וחתם לחמש שנים אחרי שנרכש ב-57 מיליון ליש"ט.

"אני מאושר שהגעתי לצ'לסי ולפרמיירליג", אמר סארי לאחר החתימה, זו תקופה חדשה ומסעירה בקריירה שלי. אני מצפה להתחיל לעבוד ולפגוש את השחקנים, לפני שנטוס לאוסטרליה. שם, אוכל להתחיל להכיר את הסגל ולהכין אותו. אני מקווה שנספק כדורגל מהנה ומבדר לאוהדים שלנו, ושנתחרה על תארים בסוף העונה. זה מה שמגיע למועדון הזה".

עוד בנושא
רשמית: צ'לסי הודיעה על סיום דרכו של אנטוניו קונטה במועדון
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

סארי, בנקאי בעברו, אימן בעשור הקודם שורה של קבוצות קטנות בארץ המגף עד שב-2015 קיבל את הזדמנות חייו בנאפולי. המאמן החזיר את הקבוצה מהדרום לצמרת האיטלקית והפך אותה למועדון השני בטיבו באיטליה אחרי יובנטוס. בעונה האחרונה נאפולי של סארי אף הובילה את טבלת הסריה א' בחלקים גדולים של העונה ונראתה כמי שיכולה לשבור את ההגמוניה של הגברת הזקנה, אך שוב סיימה שנייה אחרי יובנטוס. בחודשים האחרונים צפה מעל פני השטח מתיחות בין סארי לבין בעלי נאפולי אורליו דה לורנטיס ובעקבות זאת בחר סארי לעזוב את המועדון.

הדיווחים על המשא ומתן בינו לבין צ'לסי הופיעו בבריטניה ובאנגליה בשבועות האחרונים ולמעשה כבר מזמן הבלוז החליטו שהוא יהיה המאמן הבא שלהם, אלא שענייני בירוקרטיה מול קונטה ושל סארי מול נאפולי עיכבו את החתימה. כעת, וסארי מגיע לתחנה הראשונה שלו מחוץ לגבולות איטליה. הוא יהיה המאמן האיטלקי ה-12 בתולדות הפרמיירליג, כאשר חצי מהכמות הזו היא של מאמנים שעבדו בצ'לסי (קדמו לו ג'אנלוקה ויאלי, קלאודיו ראניירי, קרלו אנצ'לוטי, רוברטו די מתאו וקונטה).

עוד באותו נושא

ריאל מדריד הודיעה: "לא מתכוונים להגיש הצעה על ניימאר"

לכתבה המלאה
מאמן נאפולי, מאוריציו סארי. רויטרס
בא לשכונה של רומן אברמוביץ'. מאוריציו סארי/רויטרס

הנדוניה של סארי, כאמור, כוללת את ז'ורז'יניו, הקשר הברזילאי שהתאזרח באיטליה וכיכב אצלו בנאפולי. לאחר שמנצ'סטר סיטי יצאה מהמרוץ להחתמת הקשר בן ה-26, צ'לסי נטלה יוזמה ושילמה 57 מיליון ליש"ט לסגנית אלופת איטליה. ז'ורז'יניו קיבל את החולצה מספר 5 וחתם לחמש שנים בקבוצתו הרביעית בקריירה, לאחר שהחל את קריירת הבוגרים בוורונה ועבר גם עונה אחת כמושאל בסמבוניפאצ'זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully