וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: "לא מתכוונים להגיש הצעה על ניימאר"

הבלאנקוס הוציאו הודעה רשמית על רקע השמועות שקושרות אליהם את כוכב פריס סן ז'רמן: "מערכת היחסים בין המועדונים נהדרת". מוקדם יותר דווח שריאל מוכנה לשלם עליו 330 מיליון יורו

צילום מסך

שלא בפעם הראשונה, הוציאה ריאל מדריד הודעה רשמית שנועדה להכחיש את השמועות שנפוצו בנוגע לתכניות הרכש שלה. הערב (שישי) היא קשורה בניימאר. "על רקע המידע שקושר את שחקן פריס סן ז'רמן אלינו, אנחנו מבקשים להודיע שאין לנו תכניות להגיש הצעה על השחקן. מערכת היחסים בין שני המועדונים יוצאת מהכלל, כך שאם בשלב מסוים היינו שוקלים להגיע הצעה לשחקן פריס סן ז'רמן, היינו קודם כל פונים אל המועדון".

כך או כך, השמועות נמשכות. בבוקר דווח על פי מקור אמין בפריס, שמתווסף לדיווח במדריד, כי הבלאנקוס מוכנים לנפץ שוב את שיא ההעברות ומוכנים לשלם לפריס לא פחות מ-330 מיליון יורו (!) עבור רכישתו של השחקן, אותו הם רואים כמחליף האידיאלי לכריסטיאנו רונאלדו שנמכר ליובנטוס תמורת "רק" 105 מיליון יורו.

עוד בנושא:

"אימו של אמבפה זועמת על היחס של ניימאר ואלבס כלפיו בפריס"
העברות בעולם: ברצלונה הולכת על קאנטה, פוגבה יחזור ליובנטוס?

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ריאל הולכת עליו בכל הכח. ניימאר/רויטרס

המעבר של רונאלדו ליובנטוס התבשל כבר תקופה ארוכה וריאל מדריד, שחסכה הרבה כסף בעיקר בגלל השכר הגבוה שלו, מוכנה ללכת בכל הכח על הברזילאי, שהיה פצוע בחלק האחרון של העונה עם פריס והודח עם ברזיל מהמונדיאל כבר ברבע הגמר על ידי אדן הזאר ובלגיה.

על פי הדיווח בפריס נציגים של ריאל מדריד (אלו שסגרו את ההעברות של ויניסיוס ורודריגו) טסו לסאו פאולו כדי להיפגש עם נציגיו של ניימאר, לו הם מציעים שכר עתק של 49 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים. רק לשם השוואה - רונאלדו ומסי מרוויחים כעת בסביבות 30 מיליון יורו לעונה.

ניימאר אומנם לא סיים את העונה עם פריס בגלל הפציעה שלו, אבל הוא הספיק לכבוש 28 שערים בכל המסגרות והוסיף 16 בישולים ב-30 משחקים בעונה החולפת. הברזילאי ספג ביקורת קשה במונדיאל האחרון בעיקר בגלל ההתחזויות והתיאטרליות שלו, אך פלורנטינו פרס, שמעמדו נפגע מאוד בעקבות המכירה של רונאלדו, נחוש לרצות את אוהדי ריאל מדריד וניימאר עשוי להיות "פרס הניחומים האידיאלי" עבור אוהדי הבלאנקוס המאוכזבים שאיבדו את הכוכב הכי גדול וגם את המאמן הנערץ הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully