וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.7: שאקירי חתם בליברפול, וויליאם קרבאליו בבטיס

האדומים ישלמו לסטוק סיטי 13 מיליון ליש"ט עבור הכוכב השוויצרי, קשר נבחרת פורטוגל הפתיע וחתם בבטיס עד 2023. קונטה עזב רשמית, בארסה בעקבות קאנטה. כל ההעברות והשמועות

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

העברות

* ליברפול הודיעה כי החתימה את ג'רדאן שאקירי לחמש עונות. על פי דיווחים, המייטי רדז ישלמו לסטוק סיטי 13 מיליון ליש"ט עבור כוכב נבחרת שוויץ.

* בטיס השלימה את אחת ההעברות המרשימות שלה בשנים האחרונות, כשהחתימה את קשר נבחרת פורטוגל וויליאם קרבאליו עד 2023. הקשר שהסתכסך עם ספורטינג ליסבון היה מבוקש גם באינטר, מילאן, אברטון ומספר קבוצות נוספות.

* צ'לסי הודיעה רשמית: אנטוניו קונטה עוזב הקבוצה. ההודעה הזו סוללת את דרכו של מאוריציו סארי, מאמנה של נאפולי לשעבר, שצפוי להתמנות כמחליפו של קונטה.

* הבלם הדני יאניק וסטרגור (25) חתם לארבע שנים בסאות'המפטון. בורוסיה מנשנגלדבאך קיבלה עבורו כ-20 מיליון יורו.

* בעזרת הכסף הזה, גלדבאך השלימה את רכישתו של אלסאן פלאה, חלוצה של ניס, שעלה לה כ-23 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* אדר, חלוצה בן ה-31 של אינטר, חתם באחות הסינית ג'יאנגסו סונינג, ששילמה עבורו 5 מיליון יורו ותעניק לו שכר של 13.5 מיליון יורו לעונה.

* ג'וניור קאבננגה חזר לאסטנה. החלוץ הקונגולזי בן ה-29, שנרכש על ידי אל נאסר הסעודית בחורף האחרון, חזר כמושאל לאלופת קזחסטן, במדיה כבש 19 שערי ליגה ב-2017 וגם צמד מול מכבי תל אביב בליגה האירופית.

* וולבס מכרה את הקשר פרינס אוניאנגה (29) לקון בסכום שלא פורסם. השחקן סוגר מעגל בקבוצה אותה עזב בגיל 16, עם חוזה לארבע שנים.

* החלוץ הנרי אונייקורו ייצא לעוד שנת השאלה מאברטון. אחרי ששיחק באנדרלכט, הפעם הניגרי בן ה-21 הושאל לעונה אחת לגלאטסראיי.

* אנז'ה ביצעה החתמה רביעית לקראת עונת 2018/19 עם צירופו של הבלם הצרפתי-סנגלי בן ה-22, איברהים סיסה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ארתור הוצג בברצלונה: "הגשמתי חלום", קלמון לנגלה חתם רשמית
ריאל מדריד תספוג עוד מכה? "ברצלונה החלה במו"מ עם אדן הזאר"
בניגוד לריאל מדריד: יובנטוס לא תציג את כריסטיאנו רונאלדו באופן פומבי

שמועות

* באיטליה טוענים שברצלונה מגבירה את המאמצים לנסות ולרכוש את קשר צ'לסי ונבחרת צרפת אנגולו קאנטה. אלופת ספרד מוכנה להציע במסגרת העסקה את אנדרה גומש, עדיין לא ברור האם הבלוז יסכימו לנהל משא ומתן.

* בברזיל ובצרפת מדווחים: משלחת של נציגים מריאל מדריד נחתה בסאו פאולו כדי להיפגש עם אביו של ניימאר ולהאיץ את המגעים על עסקה.

* בתקשורת הצרפתית טוענים: איבן פרישיץ' במשא ומתן מתקדם עם מנצ'סטר יונייטד. סוכניו של הקרואטי פאלי רמדאני ופיני זהבי אמורים להגיע בימים הקרובים למנצ'סטר כדי לדון עם ראשי המועדון בהעברה. אם ההעברה תקרום עור וגידים, אנתוני מרסיאל עלול לעזוב.

* הסעיף המפתיע שיחזיר את פול פוגבה ליובנטוס? על פי דיווח באיטליה, בהסכם מול מנצ'סטר יונייטד מופיע סעיף המאפשר לגברת הזקנה להחזיר את קשר נבחרת צרפת בסכום של 60 מיליון יורו, למרות שנמכר לשדים האדומים ב-105 מיליון לפני שנתיים. ישנה אפשרות כי גם הסכום הזה לא ישולם, ויובנטוס תבצע טרייד במסגרתו תשלח את אלכס סנדרו ליונייטד תמורת פוגבה.

* מגן נבחרת ברזיל גם על הכוונת של פריס סן ז'רמן. על פי דיווח של די מארציו, היא תפנה בקרוב לאלכס סנדרו, שרצה לעזוב את יובנטוס כבר בקיץ שעבר.

* תומאס טוכל מעוניין גם בבלם חדש, ושני המועמדים המובילים מבחינתו הם לאונרדו בונוצ'י ממילאן וג'רום בואטנג מבאיירן מינכן. על הבלם הגרמני כבר הוגשה הצעה ראשונה בסך 35 מיליון יורו, כאשר השכר המוצע, על פי הדיווחים, עומד על 8 מיליון יורו לעונה.

* עסקת העברתו של פליפה אנדרסון מלאציו לווסטהאם כבר סוכמה. הקשר הברזילאי נחת בלונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן תצא הודעה רשמית על חתימתו. סכום ההעברה המשוער: שיא מועדון של 35 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מדווחים כי טוטנהאם תשלים את רכישתו של הקשר ג'ק גריליש מאסטון וילה עוד לפני יציאתה למסע המשחקים בארה"ב ב-25 ביולי. וילה העלתה את הדרישות ומצפה לקבל יותר מ-30 מיליון ליש"ט על השחקן בן ה-22.

* האם יוהאן גורקוף יחתום בדיז'ון? קשר נבחרת צרפת לשעבר, 32, מי שהוליך את בורדו לאליפות נפלאה ב-2009 ומאז התקשה לשחזר את יכולתו בעיקר בגלל פציעות חוזרות, סיים את חוזהו בראן ונמצא במגעים עם דיז'ון שעשויה להיות התחנה החמישית בקריירה שלו.

שחקן נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה. רויטרס
ברצלונה לוחצת. קאנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully