וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לריאל מדריד: יובנטוס לא תציג את כריסטיאנו רונאלדו באופן פומבי

ב-2009 הוצג הכוכב אל מול 90 אלף איש בברנבאו, הגברת הזקנה בחרה שלא לעשות זאת. ביום שני יעבור הפורטוגלי בדיקות רפואיות, לא ישחק במשחק הראווה מול הבלאנקוס בחודש הבא

צילום מסך

כריסטיאנו רונאלדו יתחיל את דרכו ביובנטוס ביום שני הבא, לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. עם זאת, בניגוד ליום בו הוצג כשחקנה החדש של ריאל מדריד בברנבאו ב-2009 אל מול 90 אלף איש, הפעם ההצגה לא תהיה פומבית, והאוהדים לא יזכו לבוא ולראותו באצטדיון החדש. יובנטוס לא נוהגת להציג כך את שחקני הרכש שלה, נוצצים ככל שיהיו, והמנהג הזה לא ישתנה גם בשביל CR7.

על פניו, עולם הכדורגל אמור היה לחזות ברונאלדו פוגש את האקסית כבר ב-5 באוגוסט, כשריאל מדריד ויובנטוס ייפגשו במסגרת משחק ראווה בוושינגטון, אולם הפורטוגלי לא ייקח בו חלק, כך הוחלט.

הבלם החדש של הגברת הזקנה ז'ואאו קאנסלו אמר על שיתוף הפעולה עם רונאלדו: "זה יהיה תענוג עבורי ועבור כל השחקנים לשחק עם אלוף כמוהו, אני מקווה שיחד נזכה בתארים. המטרה תהיה להילחם על כל התארים האפשריים".

עוד בנושא:

מטורף: יובנטוס מוכרת חולצה של כריסטיאנו רונאלדו כל דקה בממוצע
נטש את ריאל מדריד: יובנטוס הודיעה על החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו לארבע שנים
הפלירטוט עם ניימאר, ההסתבכות עם החוק והבוז בברנבאו: הסיבות לנטישת רונאלדו
450 שערים, 4 תארי ליגת האלופות: המספרים המדהימים של רונאלדו בריאל

כריסטיאנו רונאלדו. צילום מסך
ביום שני זה יקרה/צילום מסך

רבות עוד ידובר על המעבר הסנסציוני של כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ליובנטוס. הפורטוגלי הדהים את עולם הכדורגל כשהחליט לעזוב את הבלאנקוס דווקא אחרי עוד זכייה בליגת האלופות ולעבור למתחרה שלה במפעל, קבוצה שהפסידה לה שנתיים ברציפות. הרבה מאוד פרשנים טוענים ש-CR7 לא שבע ומחפש אתגר חדש בליגה חדשה, אך ריאן גיגס, כוכב העבר הוולשי ששיחק עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד טוען שהמעבר של רונאלדו לאיטליה נועד כדי להוכיח שהוא יותר טוב מליאונל מסי.

"אני מופתע שהוא עזב את ריאל מדריד ועבר לאיטליה", אמר גיגס בראיון ל-ITV, "אני חושב שזה אתגר גדול עבורו אבל הוא עבר למועדון ענק וזה ייכנס לו לקורות חיים".

גיגס דיבר על היריבות עם מסי ואמר: "רונאלדו אובססיבי להיות יותר טוב ממסי, על זה הוא חושב עכשיו. עשיתי את זה באנגליה, עשיתי את זה בספרד ואני הולך לעשות את זה באיטליה ועשיתי את זה עם פורטוגל. אולי זה יהיה הטיעון המנצח מבחינתו כשאנשים ישאלו - האם רונאלדו יותר טוב ממסי?".

ג'וזפה מארוטה התראיין ל"קוריירה דלה סרה" האיטלקי וחשף פרטים מעניינים מהמו"מ עם רונאלדו כשאמר: "זה היה כריסטיאנו שהאמין בנו ראשון, הוא זה שיזם את המגעים. הוא בחר ביובנטוס, וכשאנחנו הבנו את זה ניצלנו את ההזדמנות והבעלים של המועדון הסכימו ותמכו במעבר הזה. הכל התחיל כשרכשנו את ז'ואאו קאנסלו, שיש לו את אותו סוכן (ז'ורז'ה מנדש)".

למסי יש אומנם הרבה יותר תארים בספרד עם ברצלונה מאשר לרונאלדו עם ריאל מדריד, אבל הפורטוגלי רושם ברזומה שלו שלוש אליפויות עם מנצ'סטר יונייטד, כמו גם גביע אלופות אחד בנוסף לארבעה שיש לו עם ריאל מדריד. גם במישור הבינלאומי יש לרונאלדו יתרון על רונאלדו אחרי הזכייה ביורו עם פורטוגל מלפני שנתיים, בעוד שלמסי יש בעיקר עוגמות נפש עם ארגנטינה והפסדים בגמרים, כולל בגמר המונדיאל הקודם לפני ארבע שנים בגרמניה. אז מי לדעתכם יותר טוב ויותר מוצלח?

עוד באותו נושא

מטורף: יובנטוס מוכרת חולצה של כריסטיאנו רונאלדו כל דקה בממוצע

לכתבה המלאה
ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו, 2008. GettyImages
רונאלדו וגיגס בימים היפים ב-2008/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully