וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: יובנטוס מוכרת חולצה של כריסטיאנו רונאלדו כל דקה בממוצע

אוהדי הגברת הזקנה התנפלו על חנות המועדון במילאנו בעקבות נפילת אתר האינטרנט ויצרו תורים אדירים. דל פיירו: "הרכישה שלו עשויה לגרום לשינוי בתדמית של הליגה והכדורגל האיטלקי"

צילום מסך

במשך שנים חסה נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, תחת הצל הכבד של סבו אדוארדו, דודו ג'אני ואביו אומברטו ששימשו כנשיאה של הגברת הזקנה לפניו. אבל האיש שתואר על ידי רבים כאפרורי למדי וכאחד שמרבה להסתבך בצרות שלא לצורך עשה אתמול (שלישי) את עסקת חייו והפך באחת מברווזון מכוער לברבור לבן ומרשים. בשעות הבוקר של יום שלישי עלה אנדראה אניילי על מטוס פרטי משדה התעופה של פיזה שלקח אותו ליוון שם צירף למועדון את כריסטיאנו רונאלדו במה שכבר זכה בארץ המגף לכינוי "העברת המאה".

יממה לאחר ההודעה על חתימת רונאלדו, הקבוצה כבר מדווחת על נתונים מטורפים של מכירות החולצה שלו. בחנות של הגברת הזקנה במילאנו למשל, מוכרים חולצה של CR7 בכל דקה בממוצע, ותורים עצומים משתרכים לפני הכניסה. אחת הסיבות לכך היא שחנות האונליין קרסה ברגע שהמכירה נפתחה והתקשתה להתאושש מאז.

עוד בנושא

נטש את ריאל מדריד: יובנטוס הודיעה על החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו לארבע שנים
הפלירטוט עם ניימאר, ההסתבכות עם החוק והבוז בברנבאו: הסיבות לנטישת רונאלדו
סרחיו ראמוס נפרד, ביובנטוס מתרגשים: התגובות למעבר הסנסציוני של רונאלדו
450 שערים, 4 תארי ליגת האלופות: המספרים המדהימים של רונאלדו בריאל
אמבפה? הזאר? קיין? הצביעו בסקר: מי צריך להחליף את רונאלדו בריאל?
כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס: כל העדכונים והניתוחים על עסקת העשור
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
הכדורגל האיטלקי יחזור? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

את החותמת לעלייתו לגדולה קיבל הנצר למשפחת אניילי מחלוצי תעשיית הרכב של איטליה, ומפאביו קאפלו שהכריז לאחר ההודעה על החתמת רונאלדו: "זוהי עבודת מופת של הנהלת יובנטוס. צריך לברך את אנדראה אניילי כי רונאלדו הוא הדובדבן שבקצפת של הכדורגל העולמי. ההגעה שלו משמעותית מאוד עבור הגברת הזקנה וגם עבור הכדורגל האיטלקי כולו. רונלאדו הוא מכונה מהלכת לייצור כסף והוא לבטח ישדרג את המצב הכלכלי של יובנטוס בעתיד הקרוב ביותר. עכשיו כל מה שצריך הוא שימונה נשיא גאוני במילאן ואז הכדורגל האיטלקי יחזור ובענק". אגב, קאפלו העריך כי בעקבות הגעתו של רונאלדו לשורות הגברת הזקנה תיפרד אלופת איטליה מגונסאלו היגואין. "מאוריציו סארי מחכה לו בזרועות פתוחות בצ'לסי ולשם מועדון פניו", סיכם דון פאביו.

אלסנדרו דל פיירו: "יובנטוס רוצה לזכות בליגת האלופות, אבל לא רק זה- גם שיראו אותה כשווה למועדונים הגדולים בעולם. מאז 2006 הכדורגל האיטלקי נאבק, כך שהגבהת הרף על ידי רכישת רונאלדו יכולה לעשות הבדל בתדמית של הליגה".

ומה קורה במדריד? בבירת ספרד שרר הלם מוחלט בעקבות מהלך העזיבה של רונלאדו שתפס את הבלאנקוס כשהם לא מוכנים לחלוטין. "עכשיו ריאל מדריד תפתח את העונה עם חמישים שערים פחות", נכתב במאמר פרשנות של חסוס סאנצ'ס ב"מארקה". עוד נכתב: "אוהדי ריאל מדריד יבכו כשהם יראו את רונאלדו בקבוצה אחרת. במהלך העונה האחרונה הם קיבלו קדימון לצורה שאותה תקבל הקבוצה בלעדיו. כולם זוכרים את ההפסדים בתחילת העונה שעברה בליגה הספרדית (כשרונאלדו היה מושעה בשל הרחקה בסופר קאפ). יש תחושה שהאוהדים וההנהלה התרגלו לנוכחותו של הגאון ולא ממש העריכו את מה שראו לנגד עיניהם משך שנים". במאמר אחר בעיתון המזוהה עם המועדון ניסו לחפש נחמה והכותב חוסה פליקס דיאז הצהיר: "אין שחקן שהוא מעל המועדון. ההיסטוריה של ריאל מדריד מלאה בהצלחות והיא מוערכת בכל החלקים של העולם".

עוד באותו נושא

"צ'או כריסטיאנו": מיטב הכותרות ביום שאחרי מעבר רונאלדו ליובנטוס

לכתבה המלאה
הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
ייכנס לנעליים של רונאלדו? הארי קיין/רויטרס

בברצלונה, מנגד, חגגו את המפלה הגדולה של ריאל מדריד. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב: "שישה שבועות בלבד אחרי זידאן עוד אייקון של הבלאנקוס איננו. רונאלדו עוזב ליובנטוס דרך הדלת האחורית מבלי שהדבר הזכיר ולו במעט את ההצגה המרשימה שלו בפני 90 אלף איש כשהוא חתם בבלאנקוס. השחקן הכי חשוב בתולדות ריאל מדריד, יחד עם אלפרדו די סטפנו, התאדה כלא היה. האיש שניסה לקרוא תיגר על ההגמוניה של ליאונל מסי והיתר. ליגת האלופות בשנה הבאה שוב תהיה זירת דו קרב בין רונאלדו לבין מסי. בלה ליגה הם כבר לא ייפגשו".

ב"ספורט" הקטלאני עקצו את הבלאנקוס בכך ש"האשימו את כריסטיאנו בעזיבה שלו", כך נכתב בכותרת של אחת הידיעות, "נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס סיכם עם רונאלדו שבהודעה שתצא יובלט שכריסטיאנו הוא זה שכפה את העזיבה שלו ליובנטוס". בעיתון המשיכו לתקוף וכתבו ש"ריאל מדריד לא ציינה תאריך או סוג של הוקרה של אירוע הוקרה לשחקן ואין אירוע הוקרה באופק בחודשים הקרובים משום שהעזיבה שלו היא טראומטית למועדון. פלורנטינו לא רוצה שרונאלדו יצדיק את עצמו בפני אוהדי ריאל".

ומה ביום שאחרי רונאלדו? במדריד מתעסקים בשמות שיכולים להחליף את הפנומן הפורטוגלי וכרגע יש ארבעה שמות כאלו שעולים על הפרק: ניימאר, קיליאן אמבפה, אדן הזאר והארי קיין. אלו ארבעת השחקנים שבמועדון, כך על פי הדיווח, משוכנעים שיכולים למלא את מקומו של רונאלדו שכבש בבמוצע 50 שערים בכל עונה שלו במועדון. לגבי ניימאר, הברזילאי הוא האובססיה של פלורנטינו פרס והוא היה שמח לחזור לספרד, אבל הבעיה היא מחירו הגבוה והעובדה שרק בקיץ הקודם הוא חתם בפריס סן ז'רמן עד 2022. גם המונדיאל לא עשה טוב לברזילאי, שתפס את הכותרות בעיקר בעקבות ההתחזויות והתאטרליות המוגזמת שלו.

כמו לניימאר, גם לאמבפה יש חוזה עד 2022 וגם המחיר שלו צפוי להתקרב ל-200 מיליון יורו, בטח לאור המונדיאל המצוין שהוא נותן. לגבי אדן הזאר הכוכב הבלגי הסיכויים לצרפו גבוהים יותר. ראשית מפני שחוזהו מסתיים ב-2020 ולא נראה כרגע שצ'לסי תצליח להאריך אותו ושנית מפני שקבוצתו של הזאר לא תשחק העונה בליגת האלופות, מה שיקשה עליה להשאיר שחקני מפתח כמו הזאר, קאנטה וגם וויליאן שמחוזר מאוד. אבל עם כל הכבוד להזאר, אם יש שחקן אחד שיכול למלא את מקומו של רונאלדו מבחינת כיבוש שערים זה הארי קיין. חלוץ נבחרת אנגליה, שעדיין נמצא במונדיאל ומתכונן למשחק חצי הגמר מול קרואטיה, הוא מלך השערים ב-2017 עם 56 שערים בכל המסגרות, יותר מכריסטיאנו רונאלדו (53) ומסי (54). ריאל מדריד עוקבת כבר תקופה ארוכה אחרי החלוץ, אך זה האריך את חוזהו בטוטנהאם רק לפני המונדיאל עד 2024.

שער העיתון "ספורט" ביום שאחרי חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות יובנטוס. צילום מסך
באיטליה המומים, אבל לא כולם חוגגים/צילום מסך

באיטליה כמובן חוגגים את ההחתמה של רונאלדו, אבל לא כולם חוגגים את זה, ואפשר להבין אותם. בארץ המגף מדווחים שעובדי חברת "פיאט" מתכננים שביתה המונית. הסיבה: חלק מהמימון לרכישת רונאלדו הגיע מחברה שעובדת עם המועדון וששולטת על חברות פיאט וגם פרארי.

מוועד עובדי החברה נמסר: "לא ייתכן שהעובדים יעשו כאלו הקרבות כלכליות גדולות מצידם, בזמן שהחברה מבזבזת מאות מיליוני יורו על רכישה של שחקן כדורגל. אמרו לנו אז שאלו זמנים קשים ובזמן שהעובדים והמשפחות שלהם צריכים להצטמצם כלכלית, החברה מבזבזת הון על משאב אנושי בודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully