וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה: "זה יום גדול ליובנטוס", ראמוס: "היה תענוג לשחק לצידך"

הכדורגלנים הגיבו ברשתות החברתיות להעברה של כריסטינו רונאלדו מריאל מדריד ליובנטוס. בייל: "שחקן מדהים ובנאדם נהדר", מייקל אואן: "זה לא ייאמן", דיבאלה: "ברוך הבא"

צילום מסך

אחת ההעברות הגדולות בכדורגל העולמי אי פעם הפכה היום (שלישי) לרשמית כשריאל מדריד הודיעה שמכרה את כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס. המעבר של הכוכב הפורטוגלי, שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בפברואר הקרוב, כמובן עורר הרבה רעש גם ברשתות החברתיות. אספנו את הציוצים המעניינים בשבילכם.

חלוץ העבר מייקל אואן, שבין היתר שיחק גם בריאל מדריד, צייץ: "בלתי ייאמן שכריסטיאנו רונאלדו חתם ביובה, זה מרים את הפרופיל של האיטלקים ואת הכוונות שלהם. אני מצפה שריאל מדריד תבצע החתמה ענקית כדי להחליף אותו". קשר יובנטוס סמי חדירה כתב: "ברוך הבא לטורינו, כריסטיאנו. הייתה לנו תקופה נהדרת ביחד במדריד, אני לא יכול לחכות לעבוד איתך שוב. היום זה יום מיוחד מאוד עבור יובנטוס".

בלם וקפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס כתב: "כריסטיאנו, המספרים שלך וכל מה שזכינו ביחד מדבר בשם עצמו. הרווחת מקום מיוחד בהיסטוריה של ריאל מדריד. כמדרידיסטה נזכור אותך תמיד. היה תענוג לשחק לצידך. המון המון בהצלחה". טוני קרוס כתב: "קריטי לתארים בהם זכינו בשנים האחרונות! אלוף אמיתי. היה תענוג לשחק לצידך. המון בהצלחה, אגדה". גארת' בייל כתב: "שחקן מדהים ובנאדם נהדר. היה תענוג לשחק איתך, בהצלחה בעתיד ידידי!"

עוד בנושא

נטש את ריאל מדריד: יובנטוס הודיעה על החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו לארבע שנים
הפלירטוט עם ניימאר, ההסתבכות עם החוק והבוז בברנבאו: הסיבות לנטישת רונאלדו
ברצלונה נפרדת בשמחה: "רונאלדו התאדה", יובנטוס כבר בעננים: "הוא מכונת כסף"
450 שערים, 4 תארי ליגת האלופות: המספרים המדהימים של רונאלדו בריאל
אמבפה? הזאר? קיין? הצביעו בסקר: מי צריך להחליף את רונאלדו בריאל?
כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס: כל העדכונים והניתוחים על עסקת העשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully