וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תספוג עוד מכה? "ברצלונה החלה במו"מ עם אדן הזאר"

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שהאלופה מסתערת על כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה, שבו מעוניינת גם אלופת אירופה. אחרי שאיבדו את רונאלדו וזידאן, הבלאנקוס חוששים לספוג עוד מכה אנושה הקיץ

צילום מסך

זה לא סוד שריאל מדריד מפלרטטת עם אדן הזאר עוד מהעונה שעברה. הבלאנקוס סימנו את כוכב צ'לסי והפכו אותו ליעד העיקרי בעיקר אחרי שכריסטיאנו רונאלדו נמכר ליובנטוס. אלא שלפתע נכנסה לתמונה גם ברצלונה. על פי דיווח שמתפרסם היום בתקשורת הקטלאנית, האלופה הספרדית סימנה את הזאר כמטרת הרכש העיקרית שלה לאור ההצטיינות שלו במונדיאל וגם אחרי שזו כשלה בניסיון לרכוש את אנטואן גריזמן שהעדיף להישאר באתלטיקו מדריד.

עוד בנושא:

ריאן גיגס: "לרונאלדו יש אובססיה להיחשב יותר טוב ממסי"
מטורף: יובנטוס מוכרת חולצה של כריסטיאנו רונאלדו כל דקה בממוצע

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
ברצלונה וריאל מדריד ייאבקו עליו? אדן הזאר/רויטרס

על פי הדיווח הקטלאנים ייכנסו למו"מ עם צ'לסי, כשסוכנו של הזאר כבר רמז על כך שהכוכב לא מעוניין להישאר בקבוצה הלונדונית שלא תשחק העונה בליגת האלופות. כידוע, ברצלונה איבדה כבר שני שחקני מפתח בקישור שלה - את אנדרס אינייסטה ופאוליניו והיא מחפשת שחקן שיוסיף לה ברק בקישור לצידו של פיליפה קוטיניו.

כרגע נראה שריאל מדריד היא הקבוצה היחידה שיכולה למנוע מברצלונה לשים את ידה על היהלום הבלגי. ב"ספורט" מדווחים שאחרי שאיבדו את רונאלדו, הבלאנקוס סימנו את כוכבי פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה וניימאר, אך אם הם לא יצליחו לרכוש את אחד מהם, מה שכרגע נראה בהחלט סביר, אדן הזאר יהפוך ליעד מספר 1 של פלורנטינו פרס. זו הסיבה שבברצלונה ינסו לסגור את ההעברה הזו לפני שריאל מדריד תתעורר ותנצח את הקטלאנים במאבק על השחקן כפי שעשתה כבר במקרה של דני סבאיוס וגם תיאו הרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully