וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתור הוצג בברצלונה: "הגשמתי חלום", לנגלה הצטרף רשמית

הברזילאי בן ה-21 סיפר שהוא לא מפחד מהשוואות לצ'אבי או לאינייסטה: "לא ישפיע עליי". בלם סביליה מגיע תמורת 39.5 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים. בארסה הציעה 60 מיליון יורו על וויליאן

one

כוכב חדש בברצלונה: הקשר הברזילאי ארתור הוצג היום (חמישי) בקבוצה אחרי שחתם על חוזה לשש שנים. הקשר בן ה-21 הגיע מגרמיו תמורת 30 מיליון יורו ובמועדון בונים עליו כשחקן לגיטימי בקבוצה כבר בעונה הקרובה. העברתו של השחקן כבר סוכמה בחודש מרץ, וכעת המועדון גם הודיע שאין לו כל כוונה להשאילו לקבוצה אחרת ושהוא מעוניין בהצטרפותו המיידית לסגל. בנוסף, במועדון הודיעו גם על הצטרפותו של בלם סביליה קלמון לנגלה.

הצרפתי (23) הוא הרכש השני של הקטלאנים אחרי ארתור והוא מצטרף תמורת 39.5 מיליון יורו כולל בונוסים. הוא צפוי לחתום על חוזה למש שנים במועדון.

ארתור אמר בהצגתו: "אני שמח ומאושר להצטרף לברצלונה. אני רוצה לעשות איתה היסטוריה. יש כאן שחקנים גדולים, ואני בטוח שיהיו זמנים קשים אבל אני רוצה ללמוד ואלמד גם מהם. המטרה שלי היא להשיג הישגים דומים למה שצ'אבי ואנדרס אינייסטה השיגו. מבחינתי, הם הכי טובים שיש. תמיד אהבתי את ברצלונה וצפיתי בה, ולא הרבה השתנה מהרגע בו צפיתי בהם לראשונה. אני אהיה חייב להתרגל לרמה הנדרשת שם, אהיה חייב ללמוד".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי
לואיס אנריקה מונה למאמן נבחרת ספרד: "ההחלטה היתה פה אחד"

הקשר הוסיף: מה העמדה שלי? אני קשר, אבל אשחק בכל עמדה בה המאמן יציב אותי. היו כאן המון ברזילאים גדולים ותמיד חלמתי לשחק כאן. לא ישפיע עליי אם ינסו להשוות אותי לצ'אבי או לאינייסטה. אני מעריץ אותם, אבל אני ארתור. הם יכולים להוות השראה עבורי אבל אני ארתור, ואני רוצה לעשות שם לעצמי והיסטוריה בעצמי".

המנהל הטכני, אריק אבידל: "ארתור הוא שחקן שמתאים לפרופיל של ברצלונה. הוא טכני מאוד, יש לו ראיית משחק ואיכות. הוא צעיר מאוד ויש לו עתיד מזהיר. החלטנו להביא אותו מהר יותר משתוכנן בהתחלה כדי שהוא יהיה מוכן לאתגרים העתידיים. אני מאחל לו המון בהצלחה".

במקביל לכל שאר הרכישות, ברצלונה ממשיכה לעבוד בעניין וויליאן. אלופת ספרד הגישה הצעה בסך 60 מיליון יורו לצ'לסי תמורת הקשר הברזילאי בן ה-29. על פי הדיווחים, בארסה כבר פנתה לצ'לסי בנוגע לוויליאן הקיץ, אבל נענתה בסירוב ועכשיו היא עשתה ניסיון שני בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully