וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אימו של אמבפה זועמת על היחס של ניימאר ואלבס כלפיו בפריס"

ב"אל פאיס" מדווחים שפאייזה למארי זועמת על הברזילאים של פ.ס.ז' שלועגים לכוכב הצרפתי בגלל מראהו החיצוני ומכנים אותו "דונאטלו" מצבי הנינג'ה. דיווח: התעמת עם ניימאר בנובמבר

צילום מסך

קיליאן אמבפה נמצא בימים אלו בשיא פריחתו. כוכבה של פריס סן ז'רמן מציג יכולת אדירה במונדיאל וביום ראשון מיליוני אם לא מיליארדי עיניים יופנו לעברו כשצרפת תפגוש את קרואטיה או אנגליה בגמר מונדיאל 2018. אולם, מי שגנבה את ההצגה אתמול וגרמה ללא מעט כותרות, היתה אימו של אמבפה, פאייזה למארי שהתראיינה ל"אל פאיס" הספרדי והתייחסה ליחס המזלזל לטענתה שמעניקים לו חבריו הברזילאים לפריס סן ז'רמן - ניימאר, דני אלבס וגם טיאגו סילבה.

עוד בנושא:

לוהטת על אש קטנה: נבחרת צרפת עושה את המינימום הנדרש
אמבפה "רוצה לישון עם הגביע", הנרי משתתף בחגיגות: התגובות

קיליאן אמבפה (מימין) עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן מאוכזבים. רויטרס
מישהו מהם יעזוב את פריס? ניימאר ואמבפה/רויטרס

למארי כועסת בעיקר על הבדיחות של הברזילאים על המראה החיצוני של אמבפה, אותו הם מכנים "דונאטלו" (דמות מצבי הנינג'ה), משום שלטענתם הוא דומה לצב. אמבפה לוקח את זה בהומור ובנובמבר האחרון הוא גיחך אחרי שקיבל מטיאגו סילבה מתנה - מסיכה של דונאטלו מצבי הנינג'ה. אבל את למארי זה ממש לא מצחיק ולא פי "אל פאיס" בנה התעמת עם ניימאר אחרי משחק ליגה מול טולוז בנובמבר שעבר. אמבפה לא אהב שהברזילאי לא מסר לו והעיר לו על כך בחדר ההלבשה לאחר אותו משחק ומאז היחסים בין שני הכוכבים קרירים.

לא ברור מה יעלה בגורלו של ניימאר ואמבה כעת, אך נכון לעכשיו נראה שהשילוב בין ניימאר, אמבפה וקבאני הוא מרתק מבחינה מקצועית אך נפיץ מאוד מבחינה חברתית ולפחות אחד מבין השלושה יעזוב את הקבוצה הקיץ, אל תתפלאו אם זה יהיה דווקא אמבפה שנמצא חזק בתכניות של ריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו במתיחה שעשו לאמבפה. מצחיק או מוגזם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully