וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה הוצג כיו"ר דינמו ברסט והרעיף מחמאות על דיקטטור בלארוס

כוכב העבר הארגנטינאי הגיע לבלארוס והוצג בתפקידו החדש: "יש לי זיכרונות מצוינים מפידל קסטרו, הוגו צ'אבס ואני מכיר את ולדימיר פוטין. עכשיו אני מחכה להצטלם עם אלכסנדר לוקאשנקו"

דייגו מראדונה מוצג בקבוצת דינמו ברסט. רויטרס
מראדונה מוצג/רויטרס

דייגו מראדונה מונה היום (שני) רשמית ליושב ראש דינמו ברסט הבלארוסית וחתם לשלוש שנים. כוכב העבר הארגנטינאי, שאימן בעבר את אל פוחיירה מאיחוד האמירויות, הגיע אל המועדון שרק לפני שנתיים ניצל מפשיטת רגל. מראדונה הגיע לבלארוס ישירות מרוסיה, שם היה שגריר של פיפ"א בגביע העולם למרות ההתנהגות הבוטה שלו והעובדה שנתפס מסמן אצבע משולשת במהלך המשחק של ארגנטינה מול ניגריה. כמו כן, הוא נצפה חסר שליטה עצמית ופונה לבית חולים מקומי אחרי אותו משחק.

מראדונה, שהתקבל בצורה מסורתית עם לחם ומלח, הרעיף שבחים ומחמאות על הדיקטטור הבלארוסי אלכסנדר לוקאשנקו ואמר: "יש לי זיכרונות טובים מאוד מפידל קסטרו, הוגו צ'אבס ומועמר קדאפי ואני גם מכיר את פוטין. אני רוצה להצטלם עם לוקאשנקו, אני מקווה שהוא יהפוך לאוהד. כשהייתי צעיר לא היה לי כסף לנעליים, אז הייתי הולך יחף. אני ממש לא מפחד משלג ויכול לחיות בבלארוס בלי שום בעיה". ראש מחלקת הפיתוח של המועדון ויקטור ראדקוב אמר: "אני חושב שהעובדה שהבוס דייגו יגור בברסט תמשוך לכאן אוהדים מכל האוהדים שיבואו לראות את המשחקים. היו לו דרישות רבות, אבל כולן היו הגיוניות לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully