וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הציגה את ויניסיוס: "בחרתי להגיע למועדון הגדול בעולם"

החלוץ הברזילאי הצעיר (18) שהגיע מפלמנגו הוצג בברנבאו: "היתה לי הזדמנות לבחור בין כמה מועדונים גדולים אך בחרתי בריאל". פלורנטינו פרס: "הוא יהפוך לאחד השחקנים הגדולים בעולם"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

בריאל מדריד עדיין נמצאים בסוג של דיכאון אחרי העזיבה של רונאלדו ליובנטוס ולפני כן ההתפטרות של זינדין זידאן המאמן המצליח, אך בקבוצה ממשיכים לשדר עסקים כרגיל והיום (שישי) הקבוצה הציגה את ויניסיוס, הרכש הברזילאי שלה. ריאל, שתשלם על "ניימאר הבא" 45 מיליון יורו, גברה במרדף אחריו על ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן ומספר קבוצות נוספות בצמרת הכדורגל האירופי והיא בונה על השחקן לשנים הבאות.

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
עוד כוכב צעיר במדריד. ויניסיוס מוצג/רויטרס

היום כאמור השחקן הוצג בטקס חגיגי בברנבאו ואמר: "היתה לי הזדמנות לבחור בין כמה מועדונים שחיזרו אחריי אבל בחרתי בריאל מדריד, כי זה המועדון הכי טוב בעולם. אני מתכוון להקריב הרבה כדי להוכיח מה אני שווה ושאני ראוי להזדמנות שלי. אראה למאמן ולחברים שלי שאני יכול לשחק ברמות האלו".

פלורנטינו פרס הנשיא שיבח את היהלום החדש: "חיכינו לו הרבה זמן משום שידענו מה הוא שווה ואנחנו מאמינים שהוא יהפוך לאחד הגדולים ביותר בעתיד. אנחנו משוכנעים שהוא אחד השחקנים שיסמנו לנו את הדרך בעתיד".

ויניסיוס הוא החיזוק השני של הקבוצה שהחתימה מוקדם יותר את המגן הימני אלברו אודריוסולה, אך כמובן שאחרי המכירה של רונאלדו אוהדי ריאל מדריד מחכים לכוכב הגדול שיגיע לברנבאו. אחרי שניימאר הצהיר מוקדם יותר שהוא נשאר בפריס סן ז'רמן, במועדון ינסו להחתים את אדן הזאר מצ'לסי, כשגם קיליאן אמבפה הוזכר כמועמד, אך קשה להאמין שאלופת צרפת תוותר על היהלום הגדול שלה שנצץ במונדיאל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תראו מי בא לברך את וינסיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully