וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא רומא זועם: "ברצלונה זה מועדון גדול שלא צריך לנהוג כך"

ג'יימס פאלוטה לא נרגע מעסקת מלקום, שכבר סיכם אך בסופו של דבר העדיף את הקטלאנים: "נראה שזה משהו שחוזר על עצמו איתם. הדבר היחידה בה אסלח להם היא אם אקבל את מלקום או מסי"

AP

מלקום הוצג אמש (חמישי) בברצלונה, אולם ברומא עדיין מתקשים לעכל שהכוכב הברזילאי חתם באלופת ספרד, ולא בשורותיהם, איתם כבר סיכם. "נראה שזה משהו שחוזר על עצמו עם ברצלונה בשנים האחרונות, מועדון גדול לא צריך לנהוג כך", אמר נשיא רומא ג'יימס פאלוטה.

"הם התנצלו על מעשיהם, אבל לא קיבלתי את ההתנצלות. הדרך היחידה בה אקבל אותה היא אם הם יחזירו לנו את השחקן, מה שכמובן לא יקרה. או, אולי, כמחווה של רצון טוב, שישלחו לנו את מסי".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מלקום: "מה שקרה עם רומא? זה עניין של הסוכנים שלי"
לנהוג בלי ל': היכרות עם מלקום, הרכש המסקרן החדש של ברצלונה

מלקום, שחקן ברצלונה. רויטרס
הרוחות עדיין סוערות. מלקום מוצג/רויטרס

פאלוטה כמובן התלוצץ, אך למשך מרבית הראיון שהעניק אמש הוא לא צחק כלל. "מלקולם רצה להגיע אלינו. קבוצות רבות התעניינו בו אבל לא רצו לטרוח כי הבינו שאין להם סיכוי. העסקה היתה סגורה. אין לי בעיה להיאבק עם קבוצות גדולות אחרות, אם כולם עוברות את אותו התהליך בניסיון להחתימו. כך זה עובד.

"אבל בסופו של דבר העסקה היתה סגורה לגמרי, ואלה שאומרים שלא - זה בולשיט. הוא רק היה צריך לעבור בדיקות. קבוצות אחרות יודעות לא לעשות את מה שברצלונה ובורדו עשו. הצד המשפטי, מבחינתנו, יגיע בהמשך, אבל זה פשוט מעשה לא אתי ומוסרי".

פאלוטה המשיך וביקר את ההתנהלות של הקטלאנים: "לא סיימתי איתם. הם הרבה יותר גדולים מאיתנו, אבל דברים מעניינים יקרו בקרוב. זה מועדון גדול שלא צריך לנהוג כך. אני לא מאמין שמלקום חתם שם. אני לא חושב שהוא ישחק שם הרבה. אם הוא קיבל החלטה ללכת לשם, אולי טעינו איתו".

עוד באותו נושא

מלקום: "מה שקרה עם רומא? זה עניין של הסוכנים שלי"

לכתבה המלאה
נשיא רומא ג'יימס פאלוטה. AP
עצבני מאוד. פאלוטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully