וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקום: "מה שקרה עם רומא? זה עניין של הסוכנים שלי"

הברזילאי הוצג בברצלונה במסיבת עיתונאים ואמר: "להגיע לכאן ולשחק עם השחקן הטוב בעולם היה חלום ילדות מבחינתי". אריק אבידל: "עקבנו אחריו מאז 2014, אנחנו מכבדים קבוצות אחרות"

AP

אחרי שביצעה מחטף ורכשה את מלקום מתחת לאף של רומא, הציגה היום (חמישי) ברצלונה את הברזילאי החדש שלה במסיבת עיתונאים בארצות הברית. "אנחנו גאים להציג את מלקום", הודיע המנהל הטכני ושחקן העבר של בארסה אריק אבידל, "עקבנו אחריו מאז 2014 והוא הסתגל מצוין למשחק באירופה". סעיף השחרור של מלקום, אגב, נקבע על 180 מיליון יורו.

השחקן עצמו אמר: "אני שמח מאוד להיות כאן. זה היה מסע קשה, אבל אני מקווה לשמח מאוד את כולם בברצלונה. אני מהיר ואני אוהב לקחת שחקנים לאחד על אחד, אני גם אוהב לעזור בהגנה". כשנשאל על איך זה יהיה לשתף פעולה עם ליאונל מסי, אמר הברזילאי בן ה-21: "מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם ולשחק נגדו זה חשוב לי". מלקום נשאל לגבי מה שקרה עם רומא ואמר: "מה שקרה עם רומא? הסוכנים שלי השגיחו על הכול. כשקיבלתי את ההזדמנות לשחק בבארסה ליד השחקן הטוב בעולם, לקחתי אותה בשתי ידיים. זה חלום ילדות מבחינתי". מלקום נשאל מי השחקנים שהעריץ תמיד ואמר: "רונאלדיניו וניימאר. אני מקווה להצליח בבארסה כמו שהשניים האלה הצליחו".

אבידל נשאל האם זה אומר שעוסמאן דמבלה סיים את דרכו בקבוצה וענה: "העונה ארוכה ואנחנו רוצים סגל עמוק כדי שנוכל להתחרות בכל החזיתות". מגן העבר נשאל לגבי העברות נוספות שבדרך וענה: "יש הרבה שמועות, אבל אנחנו מכבדים קבוצות אחרות ועובדים כדי להביא שחקנים שיתאימו לקבוצה שלנו בצורה הטובה ביותר".

עוד בנושא:
מלקום עשה "ויברח" לרומא וחתם בברצלונה תמורת 41 מיליון יורו
לנהוג בלי ל': היכרות עם מלקום, הרכש המסקרן החדש של ברצלונה

מלקום, ברצלונה. AP
"שמח להיות כאן". מלקום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully