וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אין לי חולשות, אני מושלם, משתבח עם הגיל"

השבדי בן ה-36 התראיין בארצות הברית וסיפר שהביקורות הן אלה שדוחפות אותו להצליח: "הבעיה היא שאני הופך את השונאים שלי למעריצים. אני צריך לכעוס מאוד כדי להיות יצירתי"

AP

מדי שנה מוציאים ב-ESPN את גיליון ה-Body Issue, ובו מיטב הספורטאים מצטלמים בעירום. כעת, לגיליון העשירי, הצליחו בארצות הברית לשכנע את זלאטן איברהימוביץ' להצטלם, וליוו את המאורע בראיון מסקרן.

"כשאני עושה משהו אני עושה אותו בכוח. כולם יכולים להיראות טוב, אבל לא כולם חזקים", אמר זלאטן. כשאחד השחקנים היצירתיים בתבל נשאל מה צריך לקרות כדי שיהיה יצירתי, השיב: "אני צריך לכעוס. לכעוס מאוד, ואז אני מביא את המהלכים שאף אחד לא מצפה. בצורה טובה. אני רואה דברים שקשה לתאר, אני רואה חורים במשחקים, בהם אני יכול להשתמש, אני רוצה את הצעד הראשון, השני והשלישי, מה הולך לקרות, אני חוזה דברים כאלה".

לשאלה מה מעניק לו מוטיבציה אמר השבדי: "השונאים. ככה זה לכל אורך הקריירה שלי, היו אנשים שלא האמינו בי, אנשים שאמרו שלא אצליח. למדתי להשתמש בזה ככוח, אף פעם לא להיות מרוצה. הבעיה היא שאני הופך את השונאים שלי למעריצים, אני צריך שיהיו לי יותר שונאים".

כשנשאל באיזה חלק גוף שלו הוא הכי בוטח, השיב, כמובן: "בכל החבילה השלמה. אין לי חולשות. אני מושלם. אני כמו יין - משתבח עם הגיל. גיל הוא רק מספר, הרי הכל בראש".

ובכל זאת, על אף השלמות הזאת, את המונדיאל האחרון נאלץ זלאטן לראות מהצד, שעה ששבדיה שלו מגיעה עד רבע הגמר. האם היה לו קשה? "לא. המשחקים הראשונים היו קשים כי הרגשתי שאני יכול להיות יותר טוב מכולם, כמובן. אני עדיין חש ככה. אבל הגיעה העת לתת להם ליהנות, כי לא רצו אותי. הייתי שונה, באתי מרקע אחר, ולמרות כל הדברים הללו, הפכתי לקפטן הנבחרת. זה לא יכול להיות יותר גדול מזה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ג'רדאן שאקירי: "הגעתי לליברפול על מנת לזכות בליגת האלופות"
העברות בעולם - 27.7: גווארדיולה הכחיש התעניינות בפיאניץ', אבל יובנטוס מכינה תחליף

חלוץ לוס אנג'לס גלקסי זלאטן איברהימוביץ'. AP
בהצלחה עם למצוא עוד שונאים. זלאטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully