וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7: מונאקו ניצחה במירוץ והחתימה את אלכסנדר גולובין

הצרפתים הקדימו קבוצות כמו יובנטוס וצ'לסי וזכו בשירותיו של שחקן נבחרת רוסיה בן ה-22, שחתם לחמש שנים תמורת סכום העברה של 35 מיליון יורו. וגם: ברצלונה קבעה תג מחיר על דמבלה

AP

העברות

* ניצחה במירוץ: מונאקו הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת רוסיה, אלכסנדר גולובין (22). גולובין, שמגיע מצסק"א מוסקבה והרשים עם נבחרתו במונדיאל האחרון, חתם על חוזה לחמש שנים בסכום העברה המוערך בכ-35 מיליון יורו. מונאקו גברה, על פי הדיווחים, על קבוצות כמו יובנטוס וצ'לסי שרצו להחתימו גם כן.

* ורדר ברמן הודיעה על החתמת דייבי קלאסן, אותו רכשה מאברטון תמורת כ-15 מיליון יורו. אשתקד רשם הקשר ההולנדי שבעה משחקי ליגה בלבד בשורות הטופיז, שרכשו אותו מאייאקס תמורת 23 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר.

* לואיז פליפה סקולארי שעזב בסיום העונה שעברה את גוואנגז'ו אברגרנדה הסינית שב לקדנציה שלישית בפלמייראס. מאמן הסלסאו לשעבר, בן ה-69, כבר הדריך את המועדון הברזילאי בין 1998 ל-2000 ובין 2010 ל-2012. תחת הדרכתו פלמייראס זכתה בגביע ליברטדורס (1999).

* ראן הודיעה על צירופו של הבלם דמיאן דה סילבה (30) שסיים ארבע שנים בקון וחתם לשנתיים כמחליפו של ז'וריס ניאניון, אותו מכרה ראן לסביליה.

* תיירי אמברוז, החלוץ הצרפתי בן ה-21 של מנצ'סטר סיטי, הושאל לעונה אחת ללאנס מהליגה השנייה בצרפת, אחרי שכבש 10 שערים במדי נאק ברדה ההולנדית בעונה שעברה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
לאונרדו אישר את קיום המשא ומתן: בונוצ'י רוצה לחזור ליובנטוס
פתיחה נוחה ליובנטוס ורונאלדו, שיפגשו את נאפולי במחזור השביעי בליגה האיטלקית
מוקדמות הליגה האירופית: 2:2 מביך לאטאלנטה בבית מול פ.ק. סרייבו

שמועות

* ב"דון באלון" מעריכים כי ליברפול עשויה לנסות לרכוש את עוסמאן דמבלה מברצלונה. בצהובון טוענים כי למרות ההצהרות הרשמיות, אלופת ספרד מוכנה למכור את הצרפתי תמורת סכום של 100 מיליון יורו. עוד נטען ב"דון בלון" כי דמבלה עצמו רותח על ראשי בארסה בשל צירופו של מלקום ומאוכזב מכך שהמאמן ארנסטה ואלוורדה לא ברך אותו על הזכייה במונדיאל.

* על פי "סקיי", מנצ'סטר יונייטד פנתה ללסטר סיטי בנוגע לבלם נבחרת אנגליה הארי מגווייר. על פי הערכות, שוויו של הבלם יעמוד על כ-65 מיליון ליש"ט, אולם לא ברור האם השועלים יהיו מוכנים למכור אותו לאחר שכבר איבדו את ריאד מחרז למנצ'סטר סיטי. על פי "דיילי סטאר", לסטר תדרוש 80 מיליון ליש"ט.

* בלם נוסף שעל הכוונת של השדים האדומים הוא טובי אלדרווילד מטוטנהאם, אולם הצדדים רחוקים מלהגיע לסיכום.

* צ'לסי, לעומת זאת, קרובה מאוד לצירוף דניאלה רוגאני מיובנטוס. נציגי הבלוז כבר באיטליה, בדרך לסגור את העסקה שמוערכת ב-40 מיליון ליש"ט.

* לאחר הדיווחים על רצונה של ריאל מדריד לרכוש את אדינסון קבאני, עיתון "אס" טוען כי הסכום אותו מוכנה אלופת אירופה להציע לפריס סן ז'רמן הוא 100 מיליון יורו.

* פפ גווארדיולה הכחיש את השמועות בעניינו של מיראלם פיאניץ': "הוא שחקן גדול, אבל הוא שחקן של יובנטוס ואנחנו לא מעוניינים בו".

* למרות זאת, "טוטוספורט" טוען כי יובנטוס כבר מכינה אלטרנטיבה למקרה שפיאניץ' יעזוב וסימנה את טיאגו אלקנטרה, קשרה הספרדי של באיירן מינכן.

* הצהובון "דיילי סטאר" טוען: איבן פרישיץ', המועמד הקבוע של מנצ'סטר יונייטד, אמר לז'וזה מוריניו שהוא לא מעוניין להצטרף לשדים האדומים.

* "אין שום דבר קונקרטי בנוגע לגונסאלו היגואין", כך אמר מנכ"ל יובנטוס ג'וזפה מארוטה. "אני לא אכחיש שאחרי צירופו של כריסטיאנו רונאלדו נוצרה אצלנו צפיפות בהתקפה. נבחן את הדברים בנוגע להיגואין, אבל כרגע לא הגיעה כל הצעה מצד צ'לסי או מילאן".

* אחרי שברצלונה חטפה לה את מלקום, רומא מנסה להחתים את אמיל פורסברג, קשרה השבדי של ר.ב. לייפציג, כך על פי דיווח של "בילד" הגרמני.

* רומא גם מעוניינות בטאנגי אנדומבלה, קשרה האחורי של ליון, במקרה שמקסים גונאלון יעבור לפרמיירליג (קריסטל פאלאס ואברטון בעקבותיו).

* על פי ESPN, ברצלונה ככל הנראה לא תצליח לרכוש את אדריאן ראביו מפריס סן ז'רמן בקיץ הקרוב.

* ב"דון באלון" נטען שפלורנטינו פרס ינסה למכור את מתאו קובאצ'יץ', על מנת לרכוש מבאיירן מינכן את טיאגו אלקנטרה

שחקן נבחרת אנגליה הארי מגווייר. GettyImages
ישתדרג? מגווייר/GettyImages

* ברנרד, שחקן הכנף הברזילאי בן ה-25 שנחשב לאחד השחקנים החופשיים הבולטים בשוק, קיבל לא פחות מ-12 הצעות רשמיות ועל פי התקשורת בארצו מתקרב כעת לצ'לסי.

* חואקין קוראה, שחקן הכנף הארגנטינאי של סביליה, צפוי לחזור לאיטליה, הפעם כדי לשחק בלאציו, שהגיעה לסיכום איתו על חוזה לחמש שנים ותשלם לאנדלוסים 16 מיליון יורו פלוס 3 מיליון בונוסים.

* בורוסיה דורטמונד מתעניינת בקשר בנז'מן בוריז'ו, אבל קבוצתו ראן דורשת לא פחות מ-25 מיליון יורו.

* בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה לאופציית ריס אוקספורד, הבלם האנגלי בן ה-19 עליו רוצה ווסטהאם לקבל 16 מיליון יורו.

* ליון דחתה שתי הצעות של ווסטהאם על הבלם הברזילאי מרסלו, כשהאחרונה עמדה על 25 מיליון יורו. השחקן עצמו לוחץ על מעבר ונראה כי בסופו של דבר עסקה תצא אל הפועל.

* אחרי שמכרה את מלקום לברצלונה, בורדו רוצה ברזילאי חדש ומוכנה להציע 8.5 מיליון יורו לפלומיננזה כדי לרכוש את פדרו, החלוץ בן ה-21 שכבש תשעה שערים ב-12 משחקים העונה.

* פטריס אברה רוצה להמשיך לשחק גם בגיל 37 ומחכה להצעות מאירופה, אבל בינתיים שוקל הצעה כספית מפתה מקבוצת אל פייסלי הסעודית.

ברנרד שחקן שחטאר דונייצק חוגג. רויטרס
השחקן החופשי המבוקש באירופה. ברנרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully