וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.7: לאונרדו אישר מו"מ להחזרת בונוצ'י ליובנטוס

המנהל הספורטיבי של מילאן הבהיר: "זה הרצון שלו, נראה מה אפשר לעשות". מילינקוביץ'-סאביץ' מתקרב לצ'לסי, יונייטד הציעה 73 מיליון יורו על מגווייר ונדחתה, ריאל רוצה את קבאני

AP

העברות

* ניוקאסל רכשה מדפורטיבו לה קורוניה את בלם נבחרת שוויץ, פביאר שר. המחיר: 4 מיליון יורו.

* מיינץ הודיעה כי הגיעה להסכמה על מכירתו של יושינורי מוטו היפני לניוקאסל תמורת 9.5 מיליון יורו.

* השוער רוברט גרין חתם לעונה אחת בצ'לסי, שם הוא כנראה ישמש שוער שלישי. האנגלי בן ה-38 היה חלק מהסגל של האדרספילד בעונה שעברה, אבל לא רשם אפילו הופעה אחת.

* באזל פיטרה את המאמן רפאל ויקי כבר בפתיחת העונה, בעקבות ההפסד לפאוק סלוניקי במוקדמות הצ'מפיונס וכן ההפסד במחזור הראשון של הליגה. חלוץ העבר אלכסנדר פריי ישמש כמאמן זמני.

* ז'וריס ניאניון, בלם ראן ונבחרת צרפת הצעירה, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לחמש שנים בסביליה, ששילמה לראן 15 מיליון יורו.

* יובנטוס מכרה את הקשר רולאנדו מנדראגורה (21) לאודינזה ב-20 מיליון יורו, אבל השאירה לעצמה אופציה לרכוש אותו בחזרה ב-26 מיליון בשנתיים הקרובות.

* אחרי שסייע לה לחזור לסרייה A, שחקן הכנף אמאטו צ'יצ'ירטי (24) חזר לפארמה, הפעם כמושאל לעונה שלמה מנאפולי, איתה יש לו חוזה עד 2023.

* חטאפה שילמה 4 מיליון יורו לאייבר על שחקן הכנף איבן אלחו בן ה-23, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* אייבר השתמשה בסכום הזה ושילמה 4 מיליון יורו לספורטינג חיחון על הקשר בן ה-26 סרחיו אלברס.

* דייגו רולאן, ששיחק בעונה שעברה בדפורטיבו לה קורוניה כמושאל מבורדו ונרכש על פי התחייבות בשבוע שעבר ב-6 מיליון יורו, לא ישחק בליגה השנייה בספרד. דפור השאילה אותו ללגאנס, לה תהיה אופציה לרכוש את החלוץ האורוגוואי בן ה-25.

* סוונסי הודיעה על פרידה מאנדרה איוו, שעזב את מחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה, עבר בדיקות רפואיות בפנרבחצ'ה וחתם לעונה. החלוץ הגנאי בן ה-28 עבר בהשאלה, עם אופציה לרכישה בתום העונה.

* ג'ף ריין אדלייד, קשרה בן ה-20 של ארסנל, חתם לארבע שנים באנז'ה, אחרי ששיחק במדיה כמושאל. סכום ההעברה לא פורסם.

* מאטס סלס, השוער הבלגי בן ה-26 שהשתייך לניוקאסל ושיחק כמושאל באנדרלכט, עבר לשטרסבורג הצרפתית ששילמה עבורו כ-4 מיליון יורו.

* עוד רכש לפרנק למפארד: דרבי קאונטי שילמה 5 מיליון ליש"ט לפיטרבורו על החלוץ ג'ק מאריוט, שחתם לשלוש שנים.

* אלברטו בריניולי, השוער בן ה-26 שכבש בעונה שעברה שער שוויון דרמטי נגד מילאן במדי בנבנטו, עבר לפאלרמו כמושאל מיובנטוס.

* מאמן חדש לנבחרת יפן: האג'ימה מוריאסו מונה לתפקיד במקום אקירה נישינו שחוזהו לא הוארך אחרי המונדיאל. מוריאסו היה חלק מהצוות של נישינו בטורניר ברוסיה.

* לבדיאקוס היוונית החתימה את החלוץ הצרפתי לני נאנז'יס (24) שסיים את חוזהו בוולנסיין.

* אמיין החתימה את הקשר הצרפתי אדי גנהורה (24) שהגיע בהשאלה מפאלרמו.

* החלוץ הספרדי ברנדון הושאל מראן לאוסאסונה, שתרכוש את כרטיסו אם תעלה לליגה הבכירה בספרד. השחקן הצעיר נרכש ב-2017 תמורת 3 מיליון יורו ממאיורקה ומיעט לשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שמועות

* לאונרדו, המנהל הספורטיבי החדש של מילאן, אישר כי יש מגעים להחזרת לאונרדו בונוצ'י ליובנטוס: "זה הרצון שלו, נראה מה אפשר לעשות".

* ב"אינדפנדנט" טוענים שצ'לסי קרובה להחתמת סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', קשרה המצוין של לאציו ונבחרת סרביה. בשחקן מעוניינת גם ריאל מדריד, כאשר מחירו עומד על כ-80 מיליון יורו.

* לסטר סיטי דחתה הצעה בסך 73 מיליון יורו שהגישה מנצ'סטר יונייטד בניסיון לרכוש את הארי מגווייר, בלם נבחרת אנגליה.

* בתקשורת הקטלאנית מדווחים שארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה רוצה להחתים את דני פארחו, הקפטן של ולנסיה.

* ב"סקיי איטליה" מדווחים שאלברו מוראטה הביע הסכמה עקרונית לעבור למילאן, אבל צ'לסי דורשת עבורו בסביבות 70 מיליון יורו. הרוסונרי מחזרים גם אחרי גונסאלו היגואין חלוץ יובנטוס, כך שייתכן שאחד מהשניים ינחת הקיץ בסן סירו.

* המגן הימני יוסוף סבאלי בן ה-25, שהרשים במדי נבחרת סנגל במונדיאל, קיבל אישור מבורדו לצאת לנאפולי כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שתשלם כ-15 מיליון יורו.

* המחליף של רונאלדו בריאל מדריד? ב"AS" מדווחים שהבלאנקוס סימנו את אדינסון קבאני כוכבה האורוגוואי של פריס סן ז'רמן כיעד העיקרי לחזק את התקפת הבלאנקוס בעיקר בשל יכולת הכיבוש והמספרים הנהדרים שלו בשנים האחרונות בפריס ובנאפולי.

* יובנטוס הולכת בכל הכוח על תאו הרננדז. המגן השמאלי לא מצא את מקומו בריאל מדריד, ועל פי "מארקה" עשוי להחליף את אלכס סנדרו אצל אלופת איטליה. גם ריאל סוסיאדד בעניין ומקווה לנצל את היחסים הטובים עם הבלאנקוס, אחרי מכירתו של אלברו אודריוסולה.

* צ'ירו אימובילה מוכן לחדש את חוזהו בלאציו. מלך שערי הסרייה A הוזכר כמועמד לעבור למילאן, אבל אמר: "הגיוני שתהיה התעניינות, אבל אנחנו סומכים אחד על השני ואני מרוצה כאן. זו תהיה גאווה לחדש חוזה 10 חודשים אחרי שחתמתי על הקודם".

* לאחר שאתלטיקו מדריד ויתרה עליו בגלל דרישות שכר גבוהות, מקס מאייר עשוי להצטרף להופנהיים. הקשר בן ה-22, שסיים את חוזהו בשאלקה והוזכר גם כמועמד למילאן וסביליה, חזר למשא ומתן עם הופנהיים, כך על פי "בילד".

* ורדר ברמן מוכנה להציע 15 מיליון יורו לליל עבור הקשר טיאגו מנדס, אבל הצרפתים רוצים לקבל 20 מיליון. ברמן עשויה לפנות לאופציית דייבי קלאסן ההולנדי, אותו היא יכולה להשיג ב-14 מיליון מאברטון.

* על פי דיווחים בצרפת, קריסטל פאלאס הגישה הצעה בסך 10 מיליון יורו לרומא כדי לרכוש את הקשר מקסים גונאלון, אקס ליון.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה חוגג. רויטרס
לא עוזב. צ'ירו אימובילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully