וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האיטלקית: פתיחה נוחה ליובנטוס ורונאלדו, שיפגשו את נאפולי במחזור השביעי

הגברת הזקנה תחל בדרכה כדי להגן על התואר עם משחק חוץ מול קייבו ולאחר מכן תארח את לאציו, במחזור ה-12 היא מול מילאן. הקבוצה של אנצ'לוטי עם פתיחה קשה. הדרבי המילאנזי במחזור התשיעי

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

לוח המשחקים לעונת 2018/19 בסרייה A התפרסם הערב (חמישי) כשכמובן מי שמשכה את מירב תשומת הלב היא יובנטוס בגלל כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי וחבריו קיבלו פתיחה נוחה מאודעם משחק חוץ מול קייבו, לאחר מכן משחק ביתי נגד לאציו ואז מחכה להם מפגש חוץ מול פארמה, משחק בית מול ססואלו, משחק חוץ נגד פרוזינונה, בית נגד בולוניה. במחזור השביעי יפגוש רונאלדו יריב מוכר מאוד מהעבר בדמותו של קרלו אנצ'לוטי, שאימן אותו בעבר בריאל מדריד. במחזור ה-12 תצא יובנטוס לסן סירו למפגש עם מילאן ובמחזור ה-15 היא תארח את אינטר.

אפרופו אנצ'לוטי, אז נאפולי שלו קיבלה פתיחת עונה לא פשוטה בכלל. היא תצא במחזור הראשון למשחק חוץ מול לאציו ובמחזור השני מחכה לה כבר מפגש ביתי מול מילאן, איתה זכה פעמיים בליגת האלופות כמאמן (2002/3 ו-2006/7) ופעמיים כשחקן (1988/9 ו-1989/90). אפרופו מילאן, אז הדרבי של מילאנו נגד אינטר ייערך במחזור התשיעי והנראוזרי יהיו אלה שייארחו אותו. הדרבי בין רומא ללאציו יתקיים במחזור השביעי. רומא תארח את אינטר במחזור ה-14 והנראזורי יארחו את נאפולי במחזור ה-18.

עוד בנושא:
כמה מוכנים הספונסרים לשלם עבור פוסט אחד של רונאלדו באינסטגרם?
כמה נדיב כריסטיאנו רונאלדו? מסתבר שמאוד

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. אתר רשמי יובנטוס, אתר רשמי
מחכה לו פתיחה נוחה כדי להתחיל להפציץ. רונאלדו/אתר רשמי, אתר רשמי יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully