וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל עוקץ את לברון: "חשבתי שהוא ירצה יותר טבעות אליפות מסטף"

הסנטר האגדי "מתקשה להבין" את המניעים של ג'יימס: "הטבע של כוכבי NBA הוא לרצות כמה שיותר אליפויות, אבל נראה שאותו זה כבר לא מעניין". בינתיים ב-LA: ציור הקיר של לברון שוב הושחת

שאקיל אוניל עם לברון ג'יימס. AP
"בתור שחקן, לא יכולתי לשאת את המחשבה שלמישהו אחר יהיו יותר אליפויות ממני". שאקיל עם לברון ג'יימס/AP

ככל שהזמן עובר מתברר שלפחות בעונתו הראשונה בלייקרס, לברון ג'יימס יתקשה מאוד להתחרות על אליפות או אפילו על אחד המקומות הראשונים במערב החזק. אחרי המעבר (הזמני) של קוואי לאונרד לטורונטו ולקראת החתימה המתקרבת של כרמלו אנתוני ביוסטון, ג'יימס נשאר ללא אף שם גדול שחובר אליו בעיר המלאכים.

נקודת המוצא של הלייקרס היא שבקיץ 2019 יתפנו שחקנים בכירים רבים (כולל קוואי לאונרד, לדוגמא) ואז ניתן יהיה לבנות סביב ג'יימס קבוצת כוכבים ראויה, אולם ספק אם דווקא עכשיו, כשלברון נושק לגיל 34, יש לו את הפריבילגיה לזרוק עונה שלמה לפח.

בינתיים מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה ממשיכים למלא את הסגל של הלייקרס בטיפוסים מפוקפקים, וספק רב איך כל זה אמור לעבוד. כעת גם התהיות בנוגע להחלטה של לברון להצטרף ללייקרס גוברות. שאקיל אוניל אמר אמש בראיון לעיתון מקומי בניו אורלינס ש"לתומי חשבתי שלברון יחפש עוד טבעות אליפות בקריירה, שהוא ירצה להשיג יותר טבעות אליפות מסטף קרי, וכמה שיותר מהר. לכולנו יש אגו גדול. כשלי היו שלוש טבעות אליפות, רציתי להשיג את הרביעית לפני שקובי משיג אותה. בסוף אני נעצרתי על ארבע וקובי הגיע לחמש. אבל בזמנו, לא רציתי שגם טים דאנקן יגיע לחמש אליפויות. זה הטבע שלנו, כוכבי NBA, אבל נראה שאת לברון זה כבר פחות מעניין".

עוד בנושא

מנהלים ב-NBA קוטלים את הלייקרס: "לברון לא יגיע לפלייאוף"
דמאר דרוזן נפרד מטורונטו: "אסיר תודה על כל מה שנתתם לי"
קווין נוקס הוא התקווה החדשה של הניקס לעתיד טוב יותר. פרופיל

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס.
שינה את סדר העדיפויות? לברון עם רוב פלינקה

שאקיל הוסיף: "הייתי בטוח שלברון יגיד לעצמו, 'לי יש שלוש אליפויות, לסטף קרי שלוש. כדאי לי להישאר בקליבלנד, לצרף אליי כמה עוד כמה שחקנים טובים, ולהשיג את הטבעת הרביעית לפני שסטף שם עליה את היד. לא יודע מה הוא חושב, אבל כשאני הייתי שחקן פעיל לא יכולתי לשאת את המחשבה שלמישהו אחר יהיו יותר טבעות אליפות ממני. ועכשיו נראה שלגולדן סטייט יהיו עוד לפחות שתיים נוספות כאלה בעתיד הקרוב".

כך או כך, ג'יימס לא זוכה בינתיים בלוס אנג'לס לכבוד המלכים שקיבל בקליבלנד. אמש הושחת בפעם השנייה בשבוע האחרון ציור קיר בדמותו של לברון שהוצב במרכז העיר. בציור נראים אגדות אחרות של הלייקרס - קובי בריאנט, שאקיל, מג'יק ג'ונסון, ווילט צ'מברליין וקארים עבדול ג'באר - כשלברון נושא את עיניו כלפיהם, כסמל למעמדו הטעון הוכחה בקבוצה. זמן קצר לאחר שאמן הרחוב גוסטאבו זרמנו סיים לשרטט את הציור המושקע, הגיעו אלמוניים בשעת לילה מאוחרת ושפכו על פניו של ג'יימס צבע לבן.

בתגובה הגיעו עשרות אוהדי הלייקרס למקום וסייעו לזרמנו לצייר מחדש את פניו של לברון ולהשלים שוב את הציור, עד הפעם הבאה שיושחת (או שלא).

עוד באותו נושא

לא נעים, לא נורא: כמה קשה היה השבוע של המיליונרים הצעירים דרוזן ולאונרד?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully