וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאר דרוזן נפרד מטורונטו: "אסיר תודה על כל מה שנתתם לי"

הגארד שעוזב אחרי תשע שנים בעל כורחו, העלה פוסט מרגש לאינסטגרם: "מילים לעולם לא יביעו כמה אתם חשובים לי. כל מה שאי פעם רציתי זה לתת לכם בחזרה. תודה טורונטו, תודה קנדה"

שחקן טורונטו ראפטורס דמאר דרוזן. רויטרס
חיבור אמיתי. דרוזן/רויטרס

דמאר דרוזן נפרד אמש (שבת) באופן מרגש מטורונטו ראפטורס ובעיקר מאוהדיה הרבים. השוטינג גארד ששיחק בקבוצה מאונטריו לכל אורך הקריירה המקצוענית, נשלח בטרייד לסן אנטוניו ספרס ומאז נכתבו כבר עשרות אלפי מילים על התסכול שלו ותחושת הבגידה שליוותה אותו.

"מילים לעולם לא יביעו כמה אתם חשובים לי", כתב דרוזן בחשבון האינסטגרם שלו, "הייתי ילד בן 19 מקומפטון כשנפגשנו לראשונה, אבל קיבלתם אותי אליכם כאילו אני אחד משלכם. אני אסיר תודה עבור האהבה והתשוקה שנתתם לי בתשע השנים האחרונות. כל מה שאי פעם רציתי זה להכפיל את זה פי 10 ולהעניק לכם בחזרה כדי להראות את ההערכה שלי. תודה טורונטו, תודה קנדה".

אחרי שהטרייד במסגרתו קוואי לאונרד עבר לראפטורס יצא לפועל, דרוזן המאוכזב כתב: "אומרים לך משהו אחד וקורה משהו אחר. אי אפשר לסמוך עליהם. אין נאמנות במשחק הזה. מוכרים אותך ברגע בשביל כלום...". כתב TNT דייויד אולדרידג' אף טען שדרוזן "עצבני מאוד" וש"הוא לא חוזר בו מהטענה שטורונטו שיקרה לו בנוגע לאפשרות של טרייד".

עוד בנושא:

ורק לברון יוצא מופסד: גם הספרס וגם הראפטורס הרוויחו מהטרייד הגדול
לאונרד יגיע למחנה האימונים של טורונטו, פופוביץ': "הגיע הזמן לעבור הלאה"
טרייד ענק: דמאר דרוזן לספרס, קוואי לאונרד לספרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully