וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוצע הטרייד בין לאונרד לדרוזן: "אין שום נאמנות במשחק הזה"

טרייד ענק ב-NBA: הראפטורס ויתרו על דרוזן, למרות שקוואי יסיים חוזה בסיום העונה. טורונטו קיבלה גם את דני גרין ובחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט, יאקוב פולטל עבר לסן אנטוניו

דמאר דרוזאן מול קוואי לאונרד. AP
החליפו קבוצות. דרוזן וקוואי/AP

זה רשמי: טורונטו צירפה היום (רביעי) את קוואי לאונרד במסגרת עסקת טרייד, שכוללת גם את העברתו של דמאר דרוזן לסן אנטוניו. טורונטו וסן אנטוניו היו במו"מ בנוגע לטרייד הזה בשבועיים האחרונים כשסוגים שונים של עסקאות נידונו. מקורבים לדרוזן טענו שהוא נפגש עם הנהלת טורונטו בלאס וגאס במהלך הקיץ וקיבל הבטחה כי הוא לא יעבור במסגרת עסקת טרייד. במסגרת העסקה, עבר גם דני גרין מסן אנטוניו לטורונטו, שהעבירה פרט לדרוזן גם את יאקוב פולטל האוסטרי ובחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2019.

זה זמן מה שהספרס חיפשו את הטרייד הנכון על לאונרד, שכמעט ולא שיחק בעונה החולפת - חלק מהזמן בשל פציעה, וחלק מהזמן בנסיבות לא ברורות. על פי ESPN לאונרד ודרוזן קיבלו התרעה מקבוצותיהם על כך שהטרייד נמצא בשלבים מתקדמים, ושניהם לא אהבו את הרעיון. על פי כריס היינס מ-ESPN "ללאונרד אין שום רצון לשחק בטורונטו", בעוד דרוזן תקף את הראפטורס בסטורי (ראו למטה).

הלייקרס, הסלטיקס, הסיקסרס, הקליפרס, הנאגטס, הסאנס, הבלייזרס והוויזארדס - כולן יצרו קשר עם סן אנטוניו והתעניינו באפשרות להעביר את לאונרד לשורותיהן, אבל כבר במהלך הלילה דווח על ידי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN שטורונטו היא הקבוצה היחידה שהמגעים איתה התקדמו והפכו ממשיים.

עוד בנושא

קונטנדריות: ניתוח המהלכים של יוסטון, בוסטון ופילדלפיה
וולטון נפגש לראשונה עם לברון: "תענוג לעבוד עם האיכויות שלו"
שיקגו החתימה את ג'בארי פארקר תמורת 40 מיליון דולר לשנתיים

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
ייתן לראפטורס הבטחה שיישאר? קוואי/AP

הקנדים פיטרו מיד עם תום העונה את המאמן המוערך דווין קייסי מתוך רצון לפתוח עידן חדש בקבוצה, והגארד המצוין שהיה חלק משמעותי מאוד בהפיכתה לכוח ממשי במזרח לא יהיה חלק ממנה. דרוזן חתם ב-2016 על חוזה לחמש שנים בשורות הראפטורס ואמור להרוויח בעונה הקרובה 27.7 מיליון דולר. עבור הספרס הוא בטוח יהיה פיצוי הולם, אחרי שמרבית הקבוצות שהתעניינו בקוואי הציעו בתמורה בעיקר שחקנים צעירים והרבה פחות מוכחים מדרוזן.

עבור הראפטורס מדובר במהלך מפתיע. חוזהו הנוכחי של לאונרד מסתיים מיד בתום העונה הקרובה, ואחריו הוא יוכל לבחור קבוצה אחרת בהתאם לרצונו (בשבועות האחרונים דווח שוב ושוב שלאונרד מעוניין לשחק בלוס אנג'לס). ב"יאהו" דווח ש"לקוואי אין שום כוונה להתחייב לטורונטו לטווח הארוך".

זמן קצר לאחר הפרסום ב"יאהו" העלה דרוזן סטורי שלא השאיר יותר מדי מקום לדמיון, בו כתב: "אומרים לך דבר אחד, וקורה משהו אחר. אל תבטח בהם, אין שום לויאליות במשחק הזה. מוכרים אותך בשנייה אחת, בלי למצמץ". ב-ESPN ציינו שהסיבה לתסכול של דרוזן קשור בכך שרק במהלך השבוע האחרון דרוזן נפגש עם ראשי טורונטו בלאס וגאס וקיבל מהם הבטחה שלא יועבר בטרייד.

עדכון ראשון: 10:26
עדכון שני: 15:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully