וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו החתימה את ג'בארי פארקר תמורת 40 מיליון דולר לשנתיים

הפורורד הפצוע יקבל חוזה עתק מהבולס, על אף חוסר היציבות שלו והעבר הבעייתי עם פציעות. צ'אנינג פריי חוזר לקליבלנד אחרי התקופה הקצרה בלוס אנג'לס, שבאז נפייר עובר לברוקלין

שחקן מילווקי באקס ג'בארי פארקר. AP
בפוזה מוכרת מדי. פארקר מפונה מהמגרש/AP

שיקגו החתימה את הפורוורד ג'בארי פארקר על חוזה עתק של 40 מיליון דולר לשנתיים. קבוצתו הקודמת מילווקי יכלה להשוות את ההצעה, אך בחרה שלא לעשות זאת, והבולס זכו בשחקן. יש לציין שהשנה השנייה בחוזה שלו עם שיקגו היא אופציונלית, מה שיאפשר לקבוצה לצאת מהחוזה לנוכח הסיכונים בהחתמת שחקן שסבל מלא פציעות ברצועות הברך, כולל פעמיים קרע ברצועות. עונתו הטובה הייתה ב-2016/17, שבה רשם ממוצעים של 20.1 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים, עונה שנקטעה אחרי 51 משחקים בגלל פציעה בברך כאמור.

* קליבלנד החתימה את צ'אנינג פריי הוותיק והאהוב בחזרה בקבוצה על חוזה לעונה אחת תמורת 2.4 מיליון דולר. "אני מניח שאני חוזר לומר שלום", כתב פריי בחשבון האינסטגרם שלו, אחרי שהשחקן בן ה-35 שוחרר מהקאבס בפברואר השנה לטרייד הגדול עם לוס אנג'לס לייקרס, שלא הועיל במיוחד לשתי הקבוצות.

* שבאז נפייר סיכם על חוזה לשנתיים בברוקלין. נפייר, 27, הבחירה ה-24 בדראפט 2014, רשם בשנתיים האחרונות בפורטלנד ממוצעים של 8.7 נקודות למשחק.

עוד בנושא
לא רק לברון וגולדן סטייט: מי המועמדות העונה ב-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully