וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מסבירים: כך הקבוצה שנבנתה סביב לברון תנסה לנצח את גולדן סטייט

הג'נרל מנג'ר של הלייקרס טוען כי הקבוצה החדשה של לברון ג'יימס מנסה לגבור על הווריירס, אבל תעשה את זה בדרכה שלה: "זו מלכודת". וגם: הסוכן של לברון מספר על השיחה עם מג'יק, עומרי כספי חתם רשמית בממפיס: "תודה על ההזדמנות"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: קליבלנד אחרי העזיבה הקודמת של לברון

הג'נרל מנג'ר של הלייקרס רוב פלינקה טוען כי הקבוצה החדשה שנבנית סביב לברון ג'יימס בלוס אנג'לס מנסה לגבור על גולדן סטייט, אבל תעשה את זה בדרכה שלה - לא דרך התקפה, אלא דרך הגנה וניסיון בפלייאוף. לדבריו, המטרה של הלייקרס בתקופת הפרי אייג'נסי היא לבנות קבוצה "שונה מאוד" מאלו שהיו סביב לברון ג'יימס עד עתה: עם שחקנים מנוסים וקשוחים עם אוריינטציה הגנתית.

"אם המטרה שלך היא לזכות באליפות, אתה חייב לבחון את הדרך שבה האלופים בנויים, ולהעניק לעצמך סיכוי לגבור עליהם", אמר פלינקה, "זה ללא ספק חלק מהמשוואה. ארווין (ג'ונסון) ואני שוחחנו על זה הרבה, ולברון חיזק את דעתנו - אני חושב שלנסות להתמודד מול הווריירס עם המשחק שלהם, זאת מלכודת. אף אחד לא ינצח אותם במשחק שלהם, ולכן ניסינו לתת לקבוצה שלנו כלים ולחזק אותה באלמנטים כמו הגנה, קשיחות ועומק, ולנסות לחזק חלקים במשחק שבהם יהיה לנו יתרון".

לברון. צילום מסך
יש למה לחכות. לברון בלייקרס/צילום מסך

כידוע, אחרי שהלייקרס הצליחו לשים את ידם על לברון ג'יימס, הם צירפו את הוותיקים רייג'ון רונדו, לאנס סטיבנסון וג'בייל מגי, והחתימו מחדש את קנטביוס קולדוול פופ, שמצטרף לצעירים המבטיחים ברנדון אינגרם, לונזו בול וג'וש הארט. "לא רצינו פשוט להחתים שחקני עמדה, 'הו, השחקן הזה יכול לעזור לנו בקליעה'", אומר פלינקה, "חיפשנו שחקנים קשוחים שיכולים לשחק בשתי עמדות ויכולים לשמור ברמת קשיחות גבוהה וגם לקלוע. תראו, הדרך לאליפות ה-NBA חייבת לעבור דרך הקבוצה שזכתה באליפות בשנה שעברה, וכולנו יודעים שלחבר'ה מהצפון יש קבוצה מאוד מיוחדת. אבל אחת הדרכים לתקוף את מה שיש להם שם, זה קשיחות הגנתית. ראינו את זה בסדרה מול יוסטון, עם כמה מהשחקנים שליוסטון יש.

"קולדוול פופ הוא שוטר ושומר קשוח, ג'וש הארט הוא פיטבול בהגנה ויודע לקלוע, רונדו תמיד הוכיח שהוא ערמומי וקשוח, רצינו את המנטליות הזאת וזיהינו אותה. לאנס סטיבנסון, הוא ייכנס לך מתחת לעור, הוא יוציא אותך מהמשחק".

כמו כן הוא טען שארבעת המקומות בחמישייה סביב לברון פתוחים, כך שלונזו בול ייאלץ להילחם עם רונדו על עמדת הרכז הפותח. "יהיה לנו מחנה אימונים פתוח בניסיון להבין איזו חמישייה תביא אותנו לפלייאוף, עם הזדמנות לזכות באליפות", אמר, "ברור שלברון יפתח, שאר המקומות בחמישייה יקבעו בהמשך... זה באמת מרגש לחשוב על האפשרויות שיש לנו, על האורך, העומק והמהירות שיש לנו".

ריץ' פול, סוכנו של לברון, ניסה להסביר למה השחקן בחר בלייקרס. "ב-2010, כשהוא הלך למיאמי, זה היה כדי לזכות באליפויות", אמר פול, "ב-2014, כשהוא חזר לקליבלנד, זה היה כדי לקיים הבטחה. ב-2018, זה היה רק כדי לעשות את מה שהוא רצה לעשות". לדברי פול, הפגישה בין ג'יימס למג'יק ג'ונסון לא הייתה פגישה סטנדרטית של קבוצה לשחקן - אלא זו הייתה פשוט שיחה קולחת בין שני אנשי כדורסל מבריקים. "זה היה כמו לצפות בשיחה בין שני דגים שמדברים שפה שאף אחד אחר בעולם לא יכול להבין אותה", אמר, "מג'יק מבין מה זה להיות לברון".

לברון ג'יימס מול סטפן קרי. GettyImages
הפעם הוא יתמודד מולם אחרת? לברון מול סטף/GettyImages

עומרי כספי חתם רשמית על החוזה בממפיס

ממפיס הודיעה כי החתימה רשמית את עומרי כספי על חוזה לעונה אחת. "היי חברים, זה עומרי כספי, חותם על החוזה שלי", אמר בסרטון שעלה בחשבון הטוויטר של הקבוצה, "אני נרגש מאוד על הזדמנות לעבוד תחת המאמן והחברים החדשים שלי, מחכה כבר בקוצר רוח לפגוש את כולם, נתראה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully