וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטון נפגש לראשונה עם לברון: "תענוג לעבוד עם האיכויות שלו"

המאמן והכוכב החדש שלו בלייקרס נפגשו בלאס וגאס, לברון יסביר את ההחלטה לעזוב את קליבלנד בהצהרה פומבית ראשונה ב-30 לחודש. לוואר בול: "הוא חלש, הייתי מנצח אותו באחד על אחד"

אימג'בנק GettyImages

בלייקרס מתרגלים לעידן החדש של לברון ג'יימס. לברון, שנכח כבר במשחק הקודם של הקבוצה מול דטרויט, ערך בסוף השבוע האחרון פגישה ראשונה עם מאמנו החדש בלייקרס - לוק וולטון. השניים, שתקשרו רק בהודעות טקסט מאז ההתחייבות של לברון לקבוצה ב-1 ליולי, לא דיברו עד ההגעה של קינג ג'יימס אך וולטון, שנבחר באותו דראפט עם לברון ב-2003, התייחס לראשונה להגעה של הכוכב לקבוצה.

עוד בנושא:

שיקגו החתימה את ג'בארי פארקר תמורת 40 מיליון דולר לשנתיים
לא רק לברון וגולדן סטייט: מי המועמדות העונה ב-NBA

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. מתוך טוויטר, צילום מסך
האוהדים כבר לא יכולים לחכות. לברון ג'יימס/צילום מסך, מתוך טוויטר

"לברון הוא הקבוצה, לברון זה לנצח. אני יכול לעבוד עם האיכויות שלו", אמר וולטון ל-ESPN. בארה"ב מדווחים שלברון שוחח עם אריק ספולסטרה מאמן מיאמי ושני חבריו של לברון לקבוצה לשעבר - ריצ'רד ג'פקסון וצ'אנינג פריי. אגב, לברון עצמו צפוי לשאת את ההצהרה הפומבית הראשונה שלו על ההחלטה להצטרף ללייקרס רק ב-30 לחודש, כאשר הוא יופיע באקרון, אוהיו בבית ספר שהוא עוזר במימונו.

ואיך אפשר בלי לוואר בול, אביו של לונזו בול חברו החדש של לברון לקבוצה, שסיפק עוד כמה ציטוטים "מטופשים" כשאמר אחרי שנשאל מה יקרה אם ישחק מול לברון באחד על אחד: "הוא חלש מדי, בימים הטובים שלי אף אחד לא יכל לעצור אותי. הכל בראש. הייתי מהמר על עצמי ללא ספק". לוואר בול ידוע כמובן בפה הגדול שלו וב-2017 הצהיר בראיון ל-USA Today: "בימים הגדולים שלי, הייתי הורג את מייקל ג'ורדן באחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully